Skip to main content

Hoi.

Mijn witte Telfort afstandsbediening is stuk.

Kunnen jullie mij een nieuwe opsturen aub

Hoi @LianGeert ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 
 

Je plaatst dit bericht op het KPN-forum, dan ga ik er vanuit dat je inmiddels naar KPN bent overgezet. Zo niet, dan kun jouw verzoek nog bij Telfort indienen. 
 

Wel over naar KPN? :

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 


Hoi @LianGeert. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Is het gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen? Als het nog niet is gelukt, dan hoor ik dat graag van je! 


Hoi @LianGeert ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 
 

Je plaatst dit bericht op het KPN-forum, dan ga ik er vanuit dat je inmiddels naar KPN bent overgezet. Zo niet, dan kun jouw verzoek nog bij Telfort indienen. 
 

Wel over naar KPN? :

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

@LianGeert 

Is het gelukt met de aanvraag ? 


Het is me nog steeds niet gelukt.

Graag zou ik willen dat jullie mij een nieuwe afstandsbediening opsturen.

 

Grtjes Lian Schuurbiers


Krijgt u een foutmelding en zo ja, welke?


Foutmelding kpn id


U kunt even chatten of bellen met 0800-0402. Dan kan het sneller geregeld worden. Anders kunnen medewerkers het voor je doen maar dit kan ivm drukte even duren.


Heb ik al gedaan..maar krijg niemand aan de telefoon😒


U kunt aangeven bij waarvoor u belt dat u een medewerker wilt spreken.


Vul anders je profiel aan en dan kijken medewerkers hier even mee. Kan wel even duren ivm drukte op het forum.


Heb ik al gedaan..maar krijg niemand aan de telefoon😒

Hallo @LianGeert , dan ben je dus nog steeds TFT-klant en kun je je bij TFT melden voor een nieuwe AB via 0900 9596


Al gelukt


Goed om te lezen dat het uiteindelijk toch nog gelukt is! :blush: