Skip to main content

Wil ik op de pc tv kijken omdat mn vrouw wat anders wil zien lukt dat niet meer op telfort itv. 

heb in gelogd met mn KPN naam omdat ik deze moest wijzigen van KPN en log ik in op de nieuwe itv geeft het programma aan dat ik eerst mn tv moet koppelen. grrrrrrrrrrrr

heb van alles geprobeerd al een aantal dagen maar lukt van geen kant, is dan de enige oplossing dat in moet overstappen……..

voorheen met Telfort nooit problemen mee gehad, en nu het overgaat naar KPN werkt alles niet meer……

HELP HELP

Beste @sevo, welkom! Wat jammer dat het niet lukt 😞. Op dit moment zijn Telfort en KPN nog echt gescheiden voor wat betreft de vaste diensten. Advies is om morgen even te bellen met 0900 9596. Mijn collega's van Telfort helpen je graag verder!


Wil ik op de pc tv kijken omdat mn vrouw wat anders wil zien lukt dat niet meer op telfort itv. 

heb in gelogd met mn KPN naam omdat ik deze moest wijzigen van KPN en log ik in op de nieuwe itv geeft het programma aan dat ik eerst mn tv moet koppelen. grrrrrrrrrrrr

heb van alles geprobeerd al een aantal dagen maar lukt van geen kant, is dan de enige oplossing dat in moet overstappen……..

voorheen met Telfort nooit problemen mee gehad, en nu het overgaat naar KPN werkt alles niet meer……

HELP HELP


Zie je toevallig ergens in je scherm ? Login met je abonnementnummer.

Klk daarop en nr invullen en je pincode.

 


itv van telfort werkt niet meer ,ik wordt doorgestuurd naar kpn itv. eerder kon ik inloggen met aboneenummer en pincode. nu kom ik er niet meer op


Ben jij inmiddels overgezet naar KPN? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, ik kijk graag met je mee.


itv van telfort werkt niet meer ,ik wordt doorgestuurd naar kpn itv. eerder kon ik inloggen met aboneenummer en pincode. nu kom ik er niet meer op

Hallo @sevo Ik kom er nog wel op, maar ben dan ook nog niet gemigreerd naar KPN en jij waarschijnlijk wel, dus volg de tips van @Marcia_ even op en zij kijkt het voor je na.

 


JanD

new ben nog stews bij Telfort maar hoop dat we gauw overgaan. Wordt hier moe van…..


Hallo @sevo als je nog bij Telfort klant bent kun je je vraag het beste binnen het Telfort-forum stellen.

Zie onderstaande link voor de Telfort-IPTV op je PC:

https://telfort.tv.kpn.com/welkom