Skip to main content

Ik heb een kapotte dongel voor draadloos. Moet Ik dit melden bij Telfort of bij KPN. Grt Wil

Hallo @W P , bedoel je zo'n USB-achtige stick voor een laptop om draadloos te kunnen werken?

Die koop je in iedere fatsoenlijke RTV-winkel zoals MediaMarkt, BCC of een lokaal onderdelenhuis.

Daarmee ben je niet gebonden aan een provider.

Of bedoel je een dongle met een simkaart om via 3G/4G draadloos te kunnen internetten.

Volgens mij worden die door de providers helemaal niet meer geleverd en als je denkt dat daar nog garantie op zit even naar de lokale KPN-winkel, wel even de aankoopbon meenemen.

Succes.

 


Hoi @W P, welkom hier. 

Begrijp ik dat je Telfort klant bent? Zo ja, dan moet je inderdaad bij Telfort zijn en niet hier. 

Maar ik lees dat je een dongel hebt. Heb je die gekocht? Als dat het geval is dien je een nieuwe te kopen. 


Hoi @W P, welkom hier. 

Begrijp ik dat je Telfort klant bent? Zo ja, dan moet je inderdaad bij Telfort zijn en niet hier. 

Maar ik lees dat je een dongel hebt. Heb je die gekocht? Als dat het geval is dien je een nieuwe te kopen. 

He Bart, serieus. Ik heb altijd gedacht dat alleen KPN klanten konden inloggen in dit forum. Kan het ook zonder dat je KPN klant bent?


Ja hoor, iedereen kan inloggen. Dit is een openbaar Forum. 


Ja hoor, iedereen kan inloggen. Dit is een openbaar Forum. 

Ik zie het, ik had het helemaal verkeerd geintepreteerd. 

Bedankt,

Â