Skip to main content

Hallo,

Vraagje, kan ik mijn Telfort thuis abonnement en internet omzetten naar KPN?

Zoja Wat zijn daar de abonnementskosten voor?

 

Welkom op het forum.

Zover ik weet, doet KPN dit automatisch.

 


Welkom op het forum.

Zover ik weet, doet KPN dit automatisch.

 

Klopt @joop2011 

 

@Ben_1959

In de loop van dit jaar (de datum is nog niet bekend.) worden alle Telfort-klanten (van Internet en TV) automatisch overgezet naar KPN. Je krijgt hier zeker nog bericht van.

Er is nog niets bekend over financiële gevolgen, maar de kans is levensgroot dat de voorwaarden één op één overgenomen worden. Dit ongewijzigd overnemen is bij de Mobiele abonnementen (eerder dit jaar) ook gebeurd.  
 

Natuurlijk is het mogelijk om jouw abonnement bij Telfort nu op te zeggen en nu al een abonnement te nemen bij KPN. Maar dan raak je wel jouw oude e-mailadressen kwijt. Als je dat geen probleem vindt, hieronder staan de huidige tarieven van KPN: 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 

 


Is er een specifieke reden dat u deze vraag hier stelt?


Hallo @Ben_1959 , dat kan inderdaad, op kpn.com kun je zien wat een abo bij KPN kost en vergelijken met je huidige abo bij Telfort.

Als je straks automatisch overgaat naar KPN behoud je de Telfort-diensten en -voorwaarden zoals o.a. vermeld op de Telfort- en KPN-site.

Als je zelf overstapt naar KPN raak je je Telfort-emailadressen kwijt en bij automatische overgang behoud je je e-mail-accounts.

Dat zijn een paar dingen om te overwegen voordat je een beslissing neemt.

Succes.

 

 


Hallo,

Allemaal bedankt voor de reactie’s.

Dus het lijkt mij dan verstandig om voorlopig het zo te laten en te wachten tot dat het omgezet wordt naar KPN.


Klopt @Ben_1959 , gewoon nog even wachten op de omzetting naar KPN. En graag geholpen natuurlijk… :thumbsup_tone3:

 


Reageer