Skip to main content

Beste,

Ik heb mijn Telfort (mobiel en thuis) en dit wil ik omzetten naar mijn KPN. Echter heb ik op hetzelfde mailadres namens mijn broer (omdat hij minder valide is en ik dit voor hem verzorg) een account op van mijn KPN. Op beide account kan ik geen KPNiTV kijken. Nu lukt met mij dus niet om mijn Telfort over te zetten en te koppelen, maar ik kan mijn KPN ook niet opzeggen. Ik wil wel graag KPNiTV of Telfort iTV kijken op mijn eigen account. Dit is online niet op te lossen en ook niet via de klantenservice. Een individuele helpdesk geniet mijn voorkeur boven een forum, maar dit is er niet volgens mij. Ik vermoedt dat ik genoodzaakt ben om mijn thuisabbonnement op te zeggen en over te stappen naar een andere provider. Zonde, want ik ben al jaren een trouwe en tevreden klant bij Telfort. Graag verneem ik van u of deze issue op te lossen is? Ik verneem graag uw reactie.

Alvast bedankt, Stefan

 

*Admin: op verzoek achternaam bij gebruikersnaam aangepast. 

Kunt u mijn reactie / achternaam op anoniem zetten? Bij voorbaat dank, Stefan


Hallo Stefan, Telfort mobiel is in januari al naar KPN gegaan.

De migratie van Telfort Thuis is in volle gang, daar krijg je nog bericht van of heb je al gehad wanneer je gemigreerd wordt, dus dat kun je nog niet koppelen in MijnKPN.

TV op de laptop/pc of anderszins kijken kan zowel via KPN als via Telfort (nog wel).

Je hebt je abonneenummer nodig (dus niet je klantnummer) en je 4-cijferige code, dan moet het gewoon lukken.

 


Hallo Jan, bedankt voor je reactie. Zou je @vand… uit bovenstaande reactie willen verwijderen? Ik ben een beetje autistisch dat ik zo min mogelijk mijn achternaam online wens. Ik heb je antwoord gelezen, maar kom er niet verder mee. Via mijnKPN kom ik niet verder dan product koppelen wat niet mogelijk is. VIa mijnTelfort wordt ik direct doorgelinkt naar mijnKPN, ook deze ingang is niet functioneel  voor mij. Is er een andere manier om te communiceren buiten dit forum? Bijvoorbeeld via mail of een persoonlijke helpdesk? Ik verneem het graag, alvast bedankt. Stefan


Hallo @Anoniem_Stefan als medeforumlid kan ik niets aanpassen, dat kan alleen een KPN medewerker.

Zo te lezen ben je al over naar KPN en heb je niets meer met Telfort van doen.

KPN kun je bereiken oper telefoon 0800 0402 of per chat, kijk op kpn,com zoekwoord 'contact'.

Succes.

 


Hoi @Anoniem_Stefan! Welkom op het KPN forum :grin: . 

 

Als ik het goed begrijp heb je al een MijnKPN account, waar het abonnement van je broer onder hangt. Je zou jouw abonnement hier ook onder moeten kunnen koppelen, zodat je maar één account hebt voor je abonnementen.

Is jouw Telfort abonnement al over gezet naar KPN? Mocht je dit niet zeker weten, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan check ik het even voor je :grin: .

Daarnaast kan je inloggen op iTV online met je KPN ID of met je abonnementsnummer en pincode.  Mocht je met je abonnement al over zijn gegaan naar KPN en heb je het profiel aangevuld, dan kan ik deze gegevens naar je versturen via de mail. 


Hoi @Anoniem_Stefan.Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hallo Jan en Marguaritha, 

Bedankt voor het meedenken. Inmiddels werkt KPNiTV.

Fijn weekend! Stefan 


Reageer