Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik gebruik de iTV app + decoder en bij allebei vind ik het terug- en vooruitspoelen niet erg prettig werken. Bij Netflix, Ziggo en eigenlijk alle andere streamingdiensten kun je terug- en vooruitspoelen via de voortgangsbalk en zie je ook waar je bent terwijl je spoelt. Bij de KPN app en decoder alleen trapsgewijs via 2x, 4x, 8x, 16x, 32x, 64x en 128x. Kan ik dit misschien nog aanpassen via instellingen of iets dergelijks? 

 

Vriendelijke groet,

Koen

 

 

Hallo @DukenuKoen,

Nee dit is helaas niet aan te passen. Ik kan wel erkennen dat ik het spoelen bij KPN echt een diep drama vind, ook mede omdat je op het moment je het spoelen onderbreekt nog een weer stuk terug gaat. 

Het enige advies wat ik wel heb is spoelen via een tijdvak. Dus als een reclame begint druk je bijvoorbeeld op 8 0 0 en dan op » . Dan spoelt die in een klap 8 minuten door. Je kan ook met de blauwe knop (uit mijn hoofd) 5 minuten vooruit spoelen. 


Dankjewel Chrizziey voor je tips! Ergens wel jammer, want ik vind KPN op bijna alle fronten beter dan Ziggo (hardware, aanbod, glasvezel), maar deze manier van spoelen is wel erg achterhaald. 


Dankjewel Chrizziey voor je tips! Ergens wel jammer, want ik vind KPN op bijna alle fronten beter dan Ziggo (hardware, aanbod, glasvezel), maar deze manier van spoelen is wel erg achterhaald. 

Het tv platform van KPN is echt heel prettig en stabiel. Behalve het spoelen inderdaad. Hoop oprecht met je mee dat dit nog is aangepakt gaat worden.