Skip to main content

hoi, waarom kan ik agatha raisin op BBC first niet terug kijken?

 

Beste @Hendrik08 

Ik heb even voor jou gekeken, en deze is wel terug te kijken:

Raar dat het bij jou niet werkt. Welke TV ontvanger heb je?


arris vip502. maar heb je t programma ook daadwerkelijk aangezet ?

 


arris vip502. maar heb je t programma ook daadwerkelijk aangezet ?

 

Dat niet, maar ik begrijp dat jij als je op de groene knop drukt dat ie niet werkt? Ik dacht dat je geen groene kromme pijltje zag. Ik zal straks even kijken. 


groene pijltje zie idd niet , sorry…

 


groene pijltje zie idd niet , sorry…

 

Dat is vreemd @Hendrik08, zou je je TV ontvanger eens kunnen resetten:

Ga dan naar “Installeer”, en daarna kijken of die dan wel werkt.


helaas, check wel ff bij de klantenservice , andere programma’s kan je wel terug kijken.

 


Probleem nog niet opgelost. als t goed is moet iemand van KPN hierop reageren….

 


@Hendrik08 Welkom op het forum. Het klopt inderdaad dat iemand van KPN (ik in dit geval) gaat reageren. Het is op dit moment helaas zo druk op het forum dat dit even duurt. Lukt het ondertussen al om de afleveringen terug te kijken? En gaat het hier om 1 aflevering of alle afleveringen van dit programma? En kun je andere programma's wel terugkijken? Mocht het nog niet lukken hoor ik het graag en ga ik uitzoeken of er wellicht iets is dat ik hierin voor je kan betekenen! 


Ik kan ook geen Agatha Raisin terug kijken, vorige week soms wel en soms niet, ook Midsomer Murders is soms wel en soms niet terug te kijken.


Ik heb hetzelfde probleem. De BBC zenders kan ik niet terugkijken.


@Edu2020. Als je BBC One, Two en World bedoelt dan klopt het dat je die niet terug kunt kijken.


@Hendrik08 @IngeT @Edu2020 Het klopt inderdaad dat programma's van de BBC kanalen soms wel en soms niet terug te kijken zijn. De rechten van deze programma's zijn bij BBC in beheer en zij bepalen dan ook of dit teruggekeken mag worden of niet. Zoals sommige (Britse) programma's ook bij de NPO niet kunnen worden teruggekeken helaas. 


Dat wordt idd vaak als verklaring gegeven echter de programma’s op BBC First worden vaak herhaald door de week heen, als het een rechten kwestie zou zijn zouden de nooit terug te kijken zijn, zoals bv. Sherlock maar dezelfde aflevering van bv Midsomer is soms wel en soms niet terug te kijken zo ook Agatha Raisin. Echt geen rechten kwestie.


@IngeT Ik heb naar aanleiding van je bericht een melding doorgezet naar mijn collega's die dit beheren. Mocht het inderdaad toch geen rechtenkwestie zijn zoals je aangeeft dan zullen zij dit wellicht kunnen herstellen. Zodra ik meer informatie heb zal ik dit hier delen. 


@IngeT Ik heb een bericht doorgezet naar mijn collega's, zij geven aan dat de programma's nu terug te kijken zouden moeten zijn. Ook is er een bericht verzonden naar de aanleverpartijen om hier extra aandacht aan te besteden.