Skip to main content

Omdat we weer problemen ondervonden met het TV-beeld wat regelmatig blijft hangen besloot ik om de ontvanger terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Nu blijft het resetten al bijna een uur op 21% hangen.

Wat kan ik hier aan doen??

 

Zit er een DVS tussen?
Welk merk (/type) ontvanger heb je?

Aangezien ie toch al blijft hangen: zet 'm eens ca. 1 minuut uit met de schakelaar op de achterkant.

En hoe evt. te resetten zonder menu vind je hier:

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Heb inmiddels telefonisch contact met de klantenservice om dit te tackelen.

Afwachten nu of het wel weer gaat werken.


De TV doet het wel weer maar lijkt er p dat het probleem hetzelfde blijft.

Via de klantenservice is een nieuwe ontvanger toegezegd die in de loop van deze week binnen zou moeten komen.


Hi Gegrand, laat je ons hier even weten of de nieuwe ontvanger de oplossing is/was?


Zal ik doen, tot nu toe echter geen enkele informatie meer gekregen of de ontvanger is opgestuurd e/o de bestelling in behandeling is.

Nu snap ik wel dat de Pasen er tussen gezeten heeft maar dan nog, na vijf dagen nog steeds niets meer te horen/lezen vind ik (zachtjes gezegd) niet zo netjes.

Juist communicatie over de voortgang zou je als klant het gevoel geven dat er serieus aan een oplossing wordt gewerkt voor het ontstane probleem.

 


Hi @Gegrand, elkaar net gesproken. 

Laat je me morgen even weten of het met de nieuwe ontvanger goed werkt? 

Wat de communicatie betreft; dat pak ik intern op. Ontzettend sorry voor alle ongemak.


Hi @Alex_P

Zo te zien na installatie van de nieuwe ontvanger is het probleem opgelost.

Bedankt voor je inzet om mijn probleem de wereld uit te helpen en op het moment dat je bemerkte dat het door de klantenservice niet goed opgepakt was jij mij even belde om tot een snelle oplossing te komen.

 

Blij dat dit forum er is , was ook bij Telfort goed trouwens, waarmee het gevoel als klant gewaardeerd te worden mijnerzijds zeker ervaren wordt, anders had mijn probleem waarschijnlijk uitgemond in een berg frustratie en ergernis terwijl er nu een goed gevoel overheerst.

 


Dat is fijn om te lezen. Graag gedaan uiteraard!