Skip to main content

Steeds vaker loop ik tegen de beperkingen aan van de KPN afstandsbediening en wil graag terug naar de tv-eigen afstandsbediening. Mijn tv: Philips 55OLED804/12 uit 2020. Ik heb de KPN Box 12 en de Arris VIP 5202.

Op dit moment kan ik met de tv-eigen afstandsbediening alleen de apps gebruiken. Er zijn geen zenders geïnstalleerd.

Welke stappen moet ik nemen om alleen gebruik te maken van de tv-eigen afstandsbediening?

Of kunnen ze met volledige functionaliteit ook naast elkaar gebruikt worden?

Hallo @Twix het is ook nooit de opzet geweest dat de KPN AB de functies van de AB van de TV overneemt, alleen de meest voorkomende functies.

De AB van je TV blijf je nodig houden voor specifieke functies van je TV.

 


@Twix Welkom op het forum! Ik zie dat Jan je al van antwoord heeft voorzien. Voor bepaalde functies zal je inderdaad de afstandsbediening van KPN dienen te gebruiken. Daarbij moet je denken dan aan tv kijken of het bekijken van opnames etc. Er zijn bepaalde tv's waarop je ook de iTV app van kan installeren maar daar is jouw type tv helaas niet geschikt voor.

 


@Twix Ik hoop dat alles dan duidelijk is nu. Mocht ik nog wat voor je kunnen doen laat het dan weten!