Skip to main content

Als ik op de home knop (huisje) klik kom ik in het menu.

Wat is dan de kortste weg om terug te gaan naar het laatst bekeken kanaal?

Voorbeeld, ik kijk op kanaal 18 en ga naar het menu, en ik wil daarna terug gaan naar kanaal 18 om verder te kijken. Ik klik weer op home ,maar dan ga ik terug naar kanaal 1. En kom niet terug op kanaal 18.

Hoe kan ik vanuit het menu weer rechtstreeks terug naar het laatst bekeken kanaal?

 

Met vr gr Henk

Hallo @HenkvanderScheer in jouw geval weer even 18 op de AB ingeven.

 


Beste @HenkvanderScheer,

Dit is gewoon op te lossen om op de afstandsbediening op 1 en 8 te drukken. Helaas werkt het anderen (nog) niet. Hopelijk komt het nog, maar dat is nog niet zeker.


Dank voor jullie reacties


Graag gedaan @HenkvanderScheer 


Als u eerst naar kanaal 18 kijkt en dan op het huisje drukt, dan komt u in het menu. Maar daarbij is de "tegel" van kanaal 18 geselecteerd. Gewoon op OK drukken dus om weer terug te gaan naar kanaal 18.


Als u eerst naar kanaal 18 kijkt en dan op het huisje drukt, dan komt u in het menu. Maar daarbij is de "tegel" van kanaal 18 geselecteerd. Gewoon op OK drukken dus om weer terug te gaan naar kanaal 18.

Als ik dat doe, en ik blader in het menu naar bijv. apps, en ga dan terug naar live tv kijken, en druk dan weer op ok, dan gaat ie automatisch weer naar kanaal 1.

 


Ik toets gewoon het nummer in van de zender die ik had. Onderstaande lijkt mij ook niet te werken namelijk. 

Elders

Erik_ kpn moderator schrijft: . Wil je uitkomen op de zender waar je was, gebruik dan de Homeknop om het menu te sluiten

Bron: Dit topic is dezelfde vraag. 

Â