Skip to main content
Als ik de tv en ontvanger aanzet, valt na ongeveer 10 minuten het beeld uit en krijg ik foutcode 303 in beeld. Ontvanger uit en weer aanzetten levert weer ongeveer 10 minuten kijkplezier op.



Aan de kabels heb ik dan niets gedaan. Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan ik dit oplossen.
@marvanker, dit wijst op een probleem met de verbinding tussen je tv ontvanger en de Experia. Welke tv ontvanger heb je, hoe is die aangesloten op de Experia (rechtstreeks of bijv. via een draadloze verbindingsset) en welke Experia heb je?

Heb je ook problemen met internet?
TV ontvanger is Arris Vip. Middels Devolo verbonden met modem Experia Box V10



Na regelmatig tv-ontvanger uit/aanzetten wilde ik vraag op forum plaatsen. Toen gaf mijn pc aan dat modem geen verbinding had met internet (terwijl TV wel signaal gaf).



Modem hard gereset (stroom eraf) daarna startte alles op en heeft rest van dag prima gewerkt.

Vandaag echter wel weer problemen met internet verbinding (tv werkt goed, pc niet)



Ik krijg de indruk dat experia niet helemaal lekker werkt
Is je pc ook met de Experia verbonden via de Devolo? Kun je testen of de problemen blijven als je een volledig bedrade verbinding hebt?
De pc is via wifi verbonden met Experia. Als ik merk dat ik via wifi geen internet heb, zal ik checken of het bedraad wel gaat.

Op dit moment lijken de problemen over.

Bij nieuwe problemen die hier op aansluiten, blaas ik het draadje wel nieuw leven in

Bedankt voor de info tot nu toe
Hoi @marvanker, Wanneer je weer problemen ervaart, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik meteen uitzoeken wat er aan de hand is. Als je weer de foutcode te zien krijgt, dan zou je de stappen op deze pagina nog op kunnen volgen.

Sinds een week aangesloten op glasvezel. Vanavond foutcode 303. Alle lampjes op modem uit. Modem spanningsloos gemaakt en daarna werkte alles weer. Dit is trouwens de tweede keer.

Egbert


@LOLO313, dat is niet de bedoeling. In ieder geval begrijp ik dat het nu weer werkt. Dat is fijn. Komt het weer voor, laat het dan weten. 


Nieuw modem gekregen en tot op heden geen problemen meer.