Skip to main content

Een allom terugkerend probleem dus. Ik zit met code 842 en 303, sinds zaterdag. Gisteren goed geholpen door een dame. Glasvezel van de elektra afgehaald, modem harde herstart gegeven. Toen werkte de tv in de huiskamer weer. De tv in de keuken werkt naar behoren. 

 

Is dit alleen maar een kwestie van internetkabel vervangen? Ik heb sinds een paar maanden hier kpn, dus zou je denken dat de materialen nieuw zijn? Er is tot 2 keer een monteur geweest die alles geinstalleerd heeft, wij hebben nergens iets aan gedaan. 

 

Stuur maar een nieuwe kabel, KPN, op jullie kosten of laat een monteur(op jullie kosten) maar hierheen komen. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Dag @AliCe1! Foutcode 842 en foutcode 303 betekenen dat de tv-ontvanger geen verbinding heeft met het modem. Vaak ligt in de bekabeling tussen de tv-ontvanger en het modem. Het vervangen van de internetkabel is dan een goede eerste stap. Hoewel de kabel misschien nieuw was toen deze is gelegd, kan het natuurlijk zijn dat de kabel in de tussentijd beschadigd is geraakt. Ik stuur je dan ook graag een vervangende kabel toe. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


De kabel is inmiddels vervangen. Vind het vreemd dat een splinternieuwe kabel, uit de doos gehaald door de monteur, het ineens niet meer doet. De kabel ligt achter een plint. Schiet mij maar lek. Het is opgelost. 


Fijn dat het probleem met het vervangen van de internetkabel is opgelost. :smile: