Skip to main content

Ik hoop ook van harte dat het teruggedraaid word. Deze verandering is absoluut geen verbetering. Ik vind het zelfs zo onhandig dat ik deze functie niet meer gebruik. Ik baal hier vreselijk van en is absoluut geen reclame voor de KPN. Hopelijk doen jullie er wat aan .. en gewoon verder op de oude manier en dan gratis. Moet kunnen toch !!

is dit nodig zoveel afdrukken te laten zien hieruit blijkt dat het een verkeerd systeem is veel te omslagtig   denk erover om is te kijken bij een ander proveider    want hier ben ik niet blij   mee  U jaagt de klanten  zelf weg ontevreden heid   of de klanten dwingen om perse er weer een instrument erbij te nemen  misselijk

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

@Nolek1935, je reageert op een bericht dat al ruim twee jaar oud is.

Wat is het probleem dat je ervaart?


Hi @Nolek1935, welkom op het Forum!

Ook ik ben benieuwd welke problemen je nu ervaart. Want het topic waarin je reageerde is alweer van een tijdje terug. Het kan zijn dat voor jouw probleem of vraag al andere oplossingen of antwoorden zijn gevonden. Dus kan je omschrijven wat je ervaart als probleem? Dan kunnen wij voor je kijken of we je hierbij kunnen helpen.

Gaat het om die verandering van 2 jaar geleden? Dat kunnen we, zoals je waarschijnlijk wel begrijpt, niet terugdraaien. 


Reageer