Skip to main content

Hoi, 

Bij mij werkt momenteel het terugkijken van programma's niet zowel opnames als terugkijken via de tv gids. Live tv werkt zonder storingen soepeltjes. Maar wanneer ik iets wil terugkijken dan doet hij dit een paar min waarna ik kort een zwart beeld krijg en vervolgens weer gewoon terug naar live tv. 

 

Zelf heb ik de ontvanger al gereset en opnieuw laten instaleren maar beiden zonder goed resultaat. 

Goedenavond @Mhendrix, welkom! Welke tvontvanger heb je? En hoe zit die aangesloten, bedraad op de ExperiaBox of draadloos?


Goedendag,

Deze zit via utp aangesloten en het is de zwarte arris 4k box. 

Groet. 


Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

 

 


@Mhendrix Welkom op het forum

Wat vervelend dat het niet lukt om terug te kijken via de tv ontvanger. De ontvanger is dus al gereset, heb je een mogelijkheid om te controleren of terugkijken wel lukt via https://tv.kpn.com/welkom

En zou je inderdaad voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik kan doen! 


@Mhendrix Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!