Skip to main content

ik kan sinds een paar dagen niet meer terugkijken of pauzeren. 

ik heb alles al opnieuw opgestart/frisse start?

Goedemiddag @hofmans, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en of het geholpen heeft?


ja al die opties al geprobeerd


Dan kunt u het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Hopelijk kunnen ze u hier verder helpen!


gedaan

 


Hallo @hofmans! Van harte welkom op het KPN Forum! Wat gek dat je zo plots geen gebruik meer kunt maken van deze functionaliteiten… 
Fijn dat jij op aanraden van @fame29 jouw gegevens ingevuld hebt. Gaat het om de functie Terugkijken of het terugkijken van opnames? En krijg je ook een foutmelding te zien? 
Ik zie dat je 2 TV ontvangers hebt: speelt het probleem op beide TV ontvangers? En hoe zijn de TV ontvangers aangesloten op het modem?

Een aantal vragen, die mij verder helpen om naar een oplossing toe te werken: ik hoor graag van je!


Hoi, sinds gisteren doet alles het opeens weer. 

Het ging om het terugkijken en ook het het teugkijken van opnames, en kon ook niet pauzeren.

Het was op bijde ontvangers hetzelfde probleem. Zijn beiden met draad aangesloten.

Kreeg foutmelding STB-zap-03/-40462- videoserver niet gevonden.

 


Hoi, sinds gisteren doet alles het opeens weer. 

Het ging om het terugkijken en ook het het teugkijken van opnames, en kon ook niet pauzeren.

Het was op bijde ontvangers hetzelfde probleem. Zijn beiden met draad aangesloten.

Kreeg foutmelding STB-zap-03/-40462- videoserver niet gevonden.

 

Dat is mooi dat het weer werkt! Hopelijk blijft dat zo!


Fijn dat de foutmelding nu verdwenen is @hofmans! We hebben een aantal problemen gehad met interactieve TV en eergisteren is er een update van de software aangeboden: het kan heel goed zijn dat hierdoor deze foutmelding nu opgelost is. Mocht je nog ergens tegenaan lopen of vragen hebben, laat het ons dan weten. We horen graag van jou!