Skip to main content

Hoi allen,

 

Waar ik tegen aanloop is dat als ik een programma/film terug kijk, valt het telkens vlak voor het einde uit. Ongeveer een half uur ervoor.

Als ik dan opnieuw wil opstarten, dan is het niet mogelijk om door te spoelen, waardoor je telkens het einde niet kan zien, of je moet dan weer opnieuw kijken.

Net weer bij een film van 2 uur. Een half uur van te voren valt de film gewoon weg.

Heel irritant! Maar is hier iets aan te doen?

 

gr Jolanda

Hallo @Jolanda11, welkom op ons forum!

Wat balen dat je problemen met terugkijken ervaart. Bij het terugkijken van een programma wordt rekening gehouden met de programmering zoals we deze aangeleverd krijgen. We houden hierbij een beetje rekening met een eerdere start en uitloop. Als een programma later begint en daardoor ook verder uitloopt dan wij hadden gepland, dan kan het zijn dat het programma eerder stopt dan dat de film of serie daadwerkelijk is afgelopen.

Dat je niet meer kunt doorspoelen bij het terugkijken van een programma, klopt trouwens. Commerciële zenders verdienen namelijk door de reclames. Als iedereen deze maar doorspoelt, verdienen de zenders hier niets meer aan. Om terugkijken gratis aan te kunnen blijven bieden, hebben wij het doorspoelen van programma's uit moeten zetten. Wil je deze optie wel hebben? Dan kun je er voor kiezen om het Opnemen pakket aan te schaffen voor € 4,99 per maand. Hiermee krijg je de mogelijkheid om programma's op te nemen en te bekijken waar en wanneer je wilt. Je hebt dan ook de mogelijkheid om door te spoelen.