Skip to main content

Sinds mijn nieuwe KPN TV box kan ik geen enkele Duitstalige zender meer terugkijken en ik keek zeer regelmatig ARTE terug, kom zelf uit een Duitstalig land. Bij de helpdesk van KPN kon mij niemand helpen, slechte zaak! 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Bij kpn is het terugkijken van Arte en alle Duitse zenders niet beschikbaar. Nooit geweest ook. @Heidrun .

Bij Ziggo zie ik dat zij wel terugkijken bieden bij Arte. Maar ook niet bij de andere Duitse zenders.

Opnemen wat je later wilt zien is (bij kpn) de enige optie. Vanaf 2 ontvangers is opnemen gratis inbegrepen. Met 1 ontvanger kan je het à € 4,99 per maand erbij nemen.


Bij kpn is het terugkijken van Arte en alle Duitse zenders niet beschikbaar. Nooit geweest ook. @Heidrun .

Bij Ziggo zie ik dat zij wel terugkijken bieden bij Arte. Maar ook niet bij de andere Duitse zenders.

Opnemen wat je later wilt zien is (bij kpn) de enige optie. Vanaf 2 ontvangers is opnemen gratis inbegrepen. Met 1 ontvanger kan je het à € 4,99 per maand erbij nemen.

Sinds mijn nieuwe KPN TV box kan ik geen enkele Duitstalige zender meer terugkijken en ik keek zeer regelmatig ARTE terug, kom zelf uit een Duitstalig land. Bij de helpdesk van KPN kon mij niemand helpen, slechte zaak! 

 Het lopende programma kun je via de app wel terugkijken via Naar begin, dit geldt ook voor de Duitse zenders.


Terugkijken lukte inderdaad nooit bij Duitse zenders maar het probleem nu is dat ik zelfs mijn opgenomen programma’s op bv Arte niet meer kan kijken, er komt een foutmelding en KPN kan mij niet helpen. 


Terugkijken lukte inderdaad nooit bij Duitse zenders maar het probleem nu is dat ik zelfs mijn opgenomen programma’s op bv Arte niet meer kan kijken, er komt een foutmelding en KPN kan mij niet helpen. 

Ja, dat klopt! Op de +Box-software zelf lukt het  inderdaad niet,maar er is een work around!

Je kunt de KPN iTV app downloaden via de Playstore op de Box. Daar ga je naar Opgeslagen, en dan kun de opgenomen programma's van Arte wel bekijken!

En weet je wat ook mooi is? Je kunt de app van Arte zelf ook downloaden en op die manier programma's bekijken, al voordat ze uitgezonden zijn...al zit er wel vrij veel achter de geoblock...helaas.

Ook kun je de apps van ARD en ZDF downloaden, via de ARD kun je zelfs bijvoorbeeld Tagesschau 24 live bekijken!

Succes!


Die workaround is prima maar het team rond TV+ moet natuurlijk wel oplossen dat Terugkijken/Begin gemist op Arte, en het kijken van opnames daarvan, wel via de TV+ toepassing werkt! @Jeroen_dB .

En dan ook gelijk het terugkijken van de Regionale Zenders.

Want van welke je het ook start. Na enkele minuten breekt het af en begint het weer opnieuw. Zo kan je nooit een heel programma terugzien.