Skip to main content

6-10-2020

wij kunnen ineens bbc First niet terugkijken. Is dit tijdelijk?
of het pakket ineens weer beperkt?

Hi @Johan N., welkom en dank je wel voor jouw bericht. Wat vreemd dat het niet meer lukt om programma's op BBC first terug te kijken. Ervaar je dit probleem bij alle programma's van BBC First of speelt het probleem bij specifieke programma's? Kun je ook aangeven of je een bepaalde foutmelding krijgt als je programma's terug wilt kijken. Ik hoor het graag van je!


Hallo @Johan N. en @Ron ,

Nee, die overeenkomst heeft KPN met BBC First helaas (sinds kort) niet meer. Op dit moment zijn er geen plannen bekend om dit terug te halen, KPN gaat dit zeker bekendmaken mocht het veranderen in die toekomst. 

 

bron : moderator Alex_P 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/bbc-first-terugkijken-werkt-niet-meer-511634


Hallo @Johan N. en @Ron ,

Nee, die overeenkomst heeft KPN met BBC First helaas (sinds kort) niet meer. Op dit moment zijn er geen plannen bekend om dit terug te halen, KPN gaat dit zeker bekendmaken mocht het veranderen in die toekomst. 

 

bron : moderator Alex_P 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/bbc-first-terugkijken-werkt-niet-meer-511634

Hi @Noordzee, @Johan N. en @Ron. 

In dat topic zat ik verkeerd. BBC First moet nog steeds kunnen(bij de programma's waarvan dit mag), BBC 1 en 2 niet meer. Ik heb dit inmiddels aangepast, was even in de war met de namen van de zenders. First/1.  Mijn excuses. 

Ron moet dus even troubleshooten waarom het bij First niet kan. Dit moet kunnen, zowel Ron als ik hebben dit getest hier bij BBC First. 


Er ontbreken wel héél veel 'terugkijken'-pijltjes. Maar het kan zijn dat het bij herhalingen niet meer mag/kan.


Er ontbreken wel héél veel 'terugkijken'-pijltjes. Maar het kan zijn dat het bij herhalingen niet meer mag/kan.

Klopt, die rechten hebben we niet. 


Hi @Johan N. Ervaar je op dit moment nog problemen met het terugkijken van programma's van BBC First? Mocht dat onverhoopt het geval zijn, zou je dan aan kunnen geven of dit bij alle afleveringen is, of bij specifieke programma's? Als het om specifieke programma's gaat, kun je dan aangeven bij welk(e) programma('s) dit speelt en of je foutmelding je krijgt als je programma wilt terugkijken? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer