Skip to main content

Hier hetzelfde probleem.

Net 20 min eerst wat anders moeten kijken voordat ik het programma kon zien wat ik terug wou kijken.

En dat doorspoelen heb je de laatste tijd ook weinig aan want er wordt dan aangegeven dat dat niet mogelijk is en dat je het venster moet sluiten.

Ben jaren bij Telfort geweest men blijft volhouden dat het allemaal het zelfde is maar waarom heb ik steeds het ene na het andere probleem nu met KPN.

Denk dat ze binnenkort een klant kwijt zijn.

Betaal voor diensten die niet werken.

Eerder nooit last van gehad

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 

Maar wat is nu precies het probleem???


Min internet verbinding is slechter sinds alles nu kpn is en digitale tv programma gemist terug kijken werkt niet naar behoren.

Wou een serie op tv terug kijken zet ik die op begint het halverwege gevolg dat je het programma ervoor op moet zetten en dan tot halverwege door moet spoelen maarrrrr er zijn programma's die zijn niet door te spoelen dus moet je dat programma half kijken wil je het begin kijken van de serie die erna komt.

 

jip lekker ingewikkeld he😂


Ben je pas overgestapt? Welke ontvanger heb je? Ik herken het probleem namelijk helemaal niet. Heb nergens last van?


Hallo @Jaimyke Ben je net naar ons overgestapt met je vaste diensten? Een opname van een programma begint altijd eerder en eindigt altijd later; dat doen we expres zodat je niets mist als een programma eerder of later begint. We krijgen de uitzendtijden aangeleverd, dus als je iets mist is er wellicht iets veranderd de programmatijden. En waar loop je precies tegen aan met je internetverbinding? 


Hoi Bart

Ik heb altijd bij telfort gezeten maar sinds ze volledig naar KPN over zijn vanaf begin dit jaar slechtere wifi verbinding en kan niet inloggen op mijn Kpn en dat gedoe met digitale tv ( was ook een film terug aant kijken op film 1 wat gratis was tot de 13e liep op het einde vast 😞 ).

Zodra het kan zoek ik wel ff een winkel op 👍 groetjes 

Ps dat terugkijken kan dus door de programmering op tv zijn das te begrijpen dan.

 

 

 

 

 

 

Misschien is mij  kastje wel oud of zo

 

 


Ha @Jaimyke Even ter verduidelijking: alleen Telfort Mobiel is inmiddels over naar KPN. Tv en internet van Telfort volgen pas later dit jaar. Dus vandaar ook mijn vraag waar je nu klant bent: als je met vaste diensten klant bij ons bent, wil ik met alle plezier kijken of ik je ergens mee kan helpen. 


Reageer