Skip to main content

Ik wil graag 'het perfecte plaatje' terugkijken. Dat kan, maar het begint niet bij het begin. Waarom niet? Kpn weet, er is immers een epg, wanneer de programma's beginnen. Dat vanwege die rot commercie in dit land niet vooruit mag spoelen is duidelijk. Maar het begint ergens halverwege dat zwakzinnigen programma GTST. Te debiel voor woorden. 

 

Dat GTST later eindigt dan gepland kan kpn toch niks aan doen?

De zenders, w.o. RTL, geven de programmering door aan het bedrijf dat de gids verzorgt. Die zet dat zo in de epg. Op de achtergrond wordt er voor de opname (terugkijken en opnemenpakket) 5 minuten vóór gezet en 20 minuten achter. Vroegah met m'n video had ik ook altijd 5 min. ervoor en 15 minuten erachter. Dat gaat zelden mis.

Zelf kijk ik van rtl altijd via videoland terug indien gemist. Maar dat moet je dan wel hebben natuurlijk.


Zelf kijk ik van rtl altijd via videoland terug indien gemist. Maar dat moet je dan wel hebben natuurlijk.

Wat heeft @HGD daar aan?

Wanneer gaat het inplannen van een opname voor een uitzending nu eens werken zoals het hoort te werken, namelijk dat die uitzending opgenomen wordt en niet het tijdslot waar die uitzending oorspronkelijk in gepland stond.

Anno 2021 zou dat toch eigenlijk een fluitje van een cent moeten zijn.


@PeterG bedankt.

Kennelijk is het net als in andere sectoren een gevalletje 'we wisten niet beter'. Over 20 jaar lachen we om dit soort geknoei. Het is nu eenmaal Nederland.Â