Skip to main content

Hoe kan ik de livestream van blof van gisteravond terugkijken via de kpn app?

Niet alles programma's die KPN heeft uitgezonden zijn terug te kijken. Ik denk dat dit concert ook ivm rechten niet zomaar is terug te kijken. Misschien heb ik het mis.


Ja het is een kadootje van kpn en tm de 30e terug te kijken. Echter hebben wij geen kabel verbinding ivm geen werkende electra ivm de overstromingen van juli. We kijken alles via de app en vroeg me af waar je dit dan kan vinden of dat het niet mogelijk is

 


Off topic! Wat heftig dat jullie nu nog met de gevolgen zitten van afgelopen zomer. :disappointed_relieved:


Ja vreselijk ja, zal nog lang gaan duren allemaal.😭


Wel bijzonder dat KPN dus een eigen kanaal heeft wat je via hun eigen app niet terug kunt kijken...


@Nick83 @Jeroen Ruiter @Manouklin19 ik heb even op de tv ontvanger gekeken, maar BLØF is op de tv ontvanger ook niet terug te kijken. 


@Dennis Schreve ik zie het. Snappen doe ik het niet. Waar doen ze moeilijk over. De tijd van live kijken is tegenwoordig echt wel zo ongeveer voorbij hoor. Ik heb gister ook niet gekeken met de gedachte dat ik daar later deze week nog wel een keer naar zou kijken. Nou ... niet dus.


Hallo allemaal, we krijgen inderdaad signalen dat het concert van Blof niet terug te kijken is. Terwijl dit zou wel zou moeten, zowel via de app als via kanaal 41 op je tv. 

Ik heb dit intern doorgezet zodat mijn collega's kunnen uitzoeken wat er aan de hand is. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


ø = ALT ingedrukt houden terwijl je 155 intypt. Voor de hoofdletter: 157.


Hallo allemaal, we krijgen inderdaad signalen dat het concert van Blof niet terug te kijken is. Terwijl dit zou wel zou moeten, zowel via de app als via kanaal 41 op je tv. 

Ik heb dit intern doorgezet zodat mijn collega's kunnen uitzoeken wat er aan de hand is. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 

@Rutger_ de dagen dat we niet kunnen kijken voorbij gaan, wordt het terughalen dan ook verlengd i.p.v. dat dit tot 30 november terug gekeken kan worden? 🤔


ø = ALT ingedrukt houden terwijl je 155 intypt. Voor de hoofdletter: 157.

Deze reactie is voor in een ander topic bedoelt zeker? 😉

Edit: ow wacht ... ik snap hem nu 😁🤪😄


Ik heb ondertussen contact gehad en in overleg met Bløf (← dank @PeterG) duurt het een aantal dagen voor het concert terug te kijken is. 

Wanneer dit precies zal zijn durf ik niet te zeggen. 


Gelukkig hier opgenomen. 


Inmiddels staat dit ook al aangegeven op de website https://www.kpn.com/kadootjevankpn.htm

Je kan vanaf 17 november dus de halve :grin: maand november nog genieten van BLØF in concert.