Skip to main content

Ik keek zojuist op Spike om the Orville terug te kijken (van eerder vanavond) en toen daar geen pijltje bij stond gekeken voor Bob's burgers van gisteren op CC... maar alle terugkijk pijltjes zijn verdwenen. Bij Spike kan ik het programma dat nu speelt wel vanaf begin terug starten, maar bij CC kan dat niet eens.

Is dat een nieuwe instelling, is er weer een storing, of ligt het aan mijn systeem en moet ik weer opnieuw starten (heb vorige week na de update al de hele modem opnieuw moeten starten)?

Hi @Stevie_B! heb je dit probleem op 1 ontvanger of op meerdere? Heb je daarnaast al geprobeerd om de tv-ontvanger een reset te geven? Hoe gaat het daarnaast met het terugkijken van andere programma's? Mocht je de reset al hebben  gedaan maar het probleem blijft bestaan zou je dan je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik binnen de gegevens verder kijken waar het aan zou kunnen liggen. 


Hoi @Bram_ ,

Ik vermoed dat er wat anders aan de hand is. Er is namelijk nog een melding hierover:

 

Het moet haast wel een storing zijn.


@Bram_ 
Het is op beide ontvangers die wij hebben. Ik heb zojuist nog weer een reset gedaan en nu lijkt het alsof er wel meer pijltjes terug zijn, maar het hele afgelopen weekend is er helemaal niks (ook programma's die de rest van de tijd wel lijken, al is dat ook nog wispelturig met hetzelfde programma dan wel en dan niet mogelijk)


Hier ook veel gaten bij deze zenders. Bij Spike maar heel magertjes. 


Hi @Stevie_B! heb je dit probleem op 1 ontvanger of op meerdere? Heb je daarnaast al geprobeerd om de tv-ontvanger een reset te geven? Hoe gaat het daarnaast met het terugkijken van andere programma's? Mocht je de reset al hebben  gedaan maar het probleem blijft bestaan zou je dan je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik binnen de gegevens verder kijken waar het aan zou kunnen liggen. 

hier ook geen terugkijken mogelijk bij Spike en Comedy Central…..


Ik heb hierover contact opgenomen met de desbetreffende partij. Ik verwacht binnen korte termijn antwoord. Zodra ik iets hoor, of als het gerepareerd is, zal ik het hier laten weten! :relaxed:


Ik kan ook Spike en Comedy Central niet terugkijken. Is er al iets meer bekend?


@Stevie_B, @MarjanF en @Noordzee zoals het lijkt zijn de problemen verholpen en moet het terugkijken weer lukken. Kunnen jullie dit bevestigen? 


@Stevie_B, @MarjanF en @Noordzee zoals het lijkt zijn de problemen verholpen en moet het terugkijken weer lukken. Kunnen jullie dit bevestigen? 


Ja, dit klopt, de terugkijkfuncties zijn terug. Hartelijk dank!


Super om te horen. Ik sluit bij deze het topic. Veel plezier bij het (terug)kijken! :slight_smile: