Skip to main content

Vanwege vakantie hebben we een groot aantal afleveringen van Downton Abbey gemist. Die zouden we graag terugkijken, maar bij deze Serie ontbreekt het terugkijkicoon in de gids, terwijl andere series gewoon terug te kijken zijn. Hoe zit dat?

 

 

Jammer, maar vandaag, 14 augustus 2020, kan ik NIET de gisteravond uitgezonden Downton Abby terugkijken. Ik ben bij Telfort (KPN). Jammer…

Valt hier nog iets aan te doen?

 

Admin: bericht in oud topic samengevoegd met deze


Goedemorgen @Hunch, hier kan het helaas ook niet teruggekeken worden.

Vermoedelijk heeft dit met rechten te maken, hier kan KPN niets aan doen helaas. 

Wel heeft Amazon Primevideo alle seizoenen en de film. Misschien het overwegen waard om een abonnement te nemen. 


Dank voor je toelichting @Anneke-Anna . Er is niks aan te doen dan 😉. Ik had ze natuurlijk gewoon op moeten nemen! Maar omnu een abonnement te nemen op een streamingdienst terwijl het zenderaanbod al zo gigantisch groot is gaat me een beetje ver ;-)


@Hunch Denk eraan dat BBC First afgelopen donderdag is begonnen met een nieuwe reeks van Downton Abbey. Elke donderdag en vrijdag om 20.00 uur.

Piet.


Wel heeft Amazon Primevideo alle seizoenen en de film. Misschien het overwegen waard om een abonnement te nemen. 

Via KPN kun je de film (die i.p.v. een 6de seizoen is gemaakt) ook huren à € 3,99.

Maar een maandabonnement op Amazon kost al minder...


Als inderdaad de hele serie niet terug te kijken is, dan is een kwestie van rechten. De BBC heeft dit dan voor deze serie niet mogelijk gemaakt. Alternatief kan dan inderdaad Amazon Prime Video zijn. Op dit moment kost dat ook zelfs maar €2,99 per maand als je het afsluit via  de Nederlandse Amazonpagina. Amazon Prime Video kun je vervolgens via je tv ontvanger kijken (kanaal 203).


Helemaal helder. Dank voor de tips iedereen!