Skip to main content

Het is weer hopeloos met KPN Itv, net terug van vakantie en we kunnen de opnames niet bekijken, opeens stopt het terugkijken bij een aflevering op een andere plek, twee maanden geleden zijn ons al een andere modem met Itv kastjes belooft, een maand later de toezegging dat we alleen een andere modem zouden krijgen, maar tot de dag van vandaag nooit wat gezien, na jaren lang trouwe klant van Telfort zonder veel problemen, hebben we nu na de overgang naar KPN niks anders dan problemen, wij hebben het zachtjes aan wel gehad met KPN, en denken nu hard aan overstappen naar een andere provider (eerst ff uitzoeken welke er nu niet onder KPN valt).

Ik heb het zelf maar weer opgelost, het ziet er naar uit dat de klanten van KPN er een baan bij hebben gekregen, geregeld één keer per week of maand Je modem opnieuw opstarten om iets te kunnen gebruiken waar Je maandelijks veel geld voor betaald. :rage:


Hoi @hondashadow . Welkom op het forum.

Bijzonder hinderlijk dat je opnames niet goed zijn terug te kijken. In principe zou dit goed moeten werken. Zeker als de tuners bekabeld op de experiabox zijn aangesloten zou je moeten kunnen genieten van een storing loze televisieavond. 

Ik begrijp dat je het modem hebt herstart/gereset? Daarna werkte het weer?


Hoi Erwin,

ik heb inderdaad de modem opnieuw opgestart, en was terug kijken weer mogelijk, de tuners zijn gewoon bekabeld op de Experiabox, het is de laatste maanden altijd wel weer iets anders, eerst problemen met het beeld en geluid, en nou weer dit, zoals hier boven al aangegeven heb ik 2 maanden geleden al contact op genomen met KPN en toen werd mij beloofd dat ik een nieuwe Experiabox zou krijgen en twee nieuwe tuners (ik heb momenteel de V8 en 2 Motorola’s staan), 1 maand later weer contact gehad omdat het probleem terug kwam, en ik nog steeds niks ontvangen had, toen werd er gemeld dat ik alleen de Experiabox kreeg, maar deze heb ik tot op de dag van heden ook niet gezien, en dat vind ik een zeer slechte service van KPN.

In de tijd dat ik bij Telfort zat was het zo dat als ik eens belde voor ‘n probleem, en er werd gezegd wij bellen U binnen 1 uur terug dan kon ik de klok er op gelijk zetten want dan werd er ook binnen dat uur terug gebeld, en dat is wat ik nu mis.

M.V.G H. Smeets


@hondashadow . Dat klinkt allemaal niet goed.

Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?


Ik heb het profiel aangepast.

M.V.G. H.L.Smeets


Kan ik jou hier morgen even over bellen, @hondashadow ?


Beste Erwin,

Je kan mij gewoon bellen

M.V.G.

H.L. Smeets


Beste @hondashadow,

Ik lees in jou verhaal dat je 2 Motorola’s hebt staan, dit zijn oude beestjes. Via deze onderstaande link kun je de Motorola’s omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.


Hoi @hondashadow . Ik krijg je nu niet te pakken (direct voicemail).

Zo te zien heb je al gebruik gemaakt van de praktische tip van @Dennis Schreve . Ik zie namelijk een order voor een nieuwe tuner staan.

Laat je weten of je deze aan de praat krijgt? Mocht de storing blijven, laat het weten en dan moeten we toch even met elkaar bellen om de zaak door te spreken.