Skip to main content

Zo jammer, zowel het terugkijken vanaf begin programma, als het kijken naar opnames is weer tenenkrommend. Alle twee stoppen ze tijdens het kijken of starten helemaal niet.

We worden er wat moedeloos van, zeker omdat we telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd worden en via dit forum ook geen duidelijkheid krijgen.

Dus misschien heeft iemand de gouden tip... 

Hier nog steeds het probleem dat terugkijken niet goed gaat. Jammer, dat dit nog steeds niet verholpen is.

Enig idee, wanneer we weer "normaal" de functie terugkijken, kunnen verwachten?? Dit duurt echt wel lang. 

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Hier ook sinds een paar dagen over op glasvezel. Gewoon tv kijken werkt prima, maar terugkijken? Horten en stoten. Wat een drama.

Bedraad aangesloten. Wel via een switch, maar IGPM snooping staat aan. Ik geloof ook niet dat de switch het probleem is want terugkijken op mijn Nvidia Shield heeft dezelfde problemen bij terugkijken.

Ik lees dat veel mensen dit probleem hebben. Bij Ziggo werkte het altijd perfect. Hoop dat dit snel verholpen wordt anders wordt dit abonnement snel weer opgezegd.


Hier werkt terug kijken van opgenomen opnames sinds vandaag ook niet meer, bij terug kijken opgenomen programma's  blijft het beeld  zwart

Gaat om kpn glasvezel abonnement.

 

Update, hier werkt het weer zoals het hoort.


Hier werkt terug kijken van opgenomen opnames sinds vandaag ook niet meer, bij terug kijken opgenomen programma's  blijft het beeld  zwart

Gaat om kpn glasvezel abonnement.

 

Update, hier werkt het weer zoals het hoort.

Hi allen! Fijn dat het bij jou weer goed werkt @Twente, is dat bij @Mar2310 en @WalkerOfTheDay ook het geval?


Momenteel werkt het weer inderdaad hopelijk blijft het zo.

Nu de audio nog synced krijgen. Als ik hem op automatisch zet dat loopt het geluid achter op het beeld en is het dus niet te syncen omdat je de slider niet in de min kan doen.

Ik krijg hem alleen sync als ik hem op pcm stereo zet, maar dan verlies ik surround geluid. 

Op mijn Nvidia Shield Pro 2019 heb ik hem wel in sync maar volgens mij ondersteund deze (nog) Dolby?


Wat zuur dat het met de audio dan nog niet helemaal lekker loopt 😕 Gelukkig gaat het via de Nvidia Shield wel goed!


Als ik het antwoord krijg dat het probleem is opgelost, hoe kan het dan dat we er nog steeds last van hebben. Bij het terugkijken staat het beeld nog steeds regelmatig stil……..Beetje jammer.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hoe is de tv box aangesloten op het modem?


Wat zuur dat het met de audio dan nog niet helemaal lekker loopt 😕 Gelukkig gaat het via de Nvidia Shield wel goed!

Nou ja, wat is goed? Volgens mij heeft de app geen surround dus dat is hetzelfde als de kpn box op pcm stereo zetten.


Mja hier zijn de laatste weken wel meer meldingen over binnen gekomen en achter de schermen zijn de iTV mensen ook bezig met zoeken naar een oplossing, maar heel concreet is dat nog niet. Daarom top dat jij via de Nvidia Shield geen problemen ervaart, dan kan je in afwachting daarvan op die manier tenminste nog zonder problemen kijken wat je wil.

Sommige mensen geven ook aan dat het beter gaat als ze hem via de wifi aangesloten hebben, dat zou je dus nog kunnen testen!


Staat aangesloten op de wifi en dat is vanaf het begin al, dus dat kan het probleem niet zijn. Het is ook heel wisselend, soms gaat het een paar dagen goed en dan is het weer goed mis...helaas


Balen @Mar2310, dan hoop ik voor je dat onze TV-mensen snel de definitieve oplossing gevonden hebben zodat dit helemaal niet meer voor gaat komen!