Skip to main content

Sinds de update van het menu werkt terugkijken meestal niet meer (soms ineens wel). Opnames bekijken gaat helemaal niet. Er verschijnt een pop-upscherm met de melding dat de videoserver niet is gevonden. Dit probleem hebben we bij allebei onze ontvangers.

 

Waarom kan ik niet gewoon een mailtje sturen naar KPN (een _mailprovider_) of bellen naar KPN (een _telefoonbedrijf_)? Nee, je moet maar een bericht op het forum zetten en hopen dat daar iemand een keer op reageert. Waardeloze service. Ik heb nog steeds bovengenoemde problemen, ook na herstarten van de ontvangers, terugzetten naar de fabrieksinstellingen en herstarten van het modem. Wat kan ik nu nog doen? O ja, op zoek gaan naar een andere provider...


Je kunt, als je dat echt zou willen, KPN even bellen op 0800-0402.


Je kunt, als je dat echt zou willen, KPN even bellen op 0800-0402.

Dit is nu precies wat ik bedoel. Als ik een probleem heb met een product van een bedrijf, wil ik dat ik dat aan iemand van dat bedrijf kan voorleggen. Ik zit niet te wachten op een reactie van een andere klant op het forum, hoe behulpzaam en deskundig die misschien ook is. Het telefoonnummer had ik inmiddels ook gevonden, na veel klikken op de website; het is namelijk goed verstopt op de pagina “klacht indienen”.


Hoi @Dirk2000, Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice?


Na ongeveer anderhalf uur chatten met drie verschillende medewerkers was er een oplossing: resetten van het modem naar fabrieksinstellingen. Daarna werkte het terugkijken weer. Een paar dagen later moest ik dit nog een keer doen.


Na ongeveer anderhalf uur chatten met drie verschillende medewerkers was er een oplossing: resetten van het modem naar fabrieksinstellingen. Daarna werkte het terugkijken weer. Een paar dagen later moest ik dit nog een keer doen.

Alweer restten naar fabrieksonstellingen?Dat meen je??

O o o het zou allemaal zo goed zijn na de update....pffff

Zo klaar mee,het is het 1 na het andere op het moment.


En hier op dit moment ook deze melding.


Hier ook kan niet bij de opnames. en mijn glasvezel zenders weg en 4k zenders weg terwijl ik daar een abonnement op heb 🤔ik denk grote storing 🤔


Hier ook hetzelfde probleem na de gidsupdate!

Ben een TFK,in de jaren bij Telfort nooit zoveel problemen gehad als in die paar maanden bij KPN!


Hier ook sinds vanmorgen problemen.  Terugkijken lukt niet meer.  Zowel in de slaap als in de huiskamer. Begin het zo zat te worden.  Zo goedkoop zijn jullie niet.  Doe wat aan al die problemen! 


Sinds zaterdagavond ook dit probleem. 

Alles( modum en tv ontvanger)herstart software update uitgevoerd 

Toen deed terugkijken en opnames bekijken weer.

Nu 2 dagen later weer het zelfde probleem.

Hoor graag wat hier aan gedaan kan worden. 

 


Inderdaad na software update doet hij het weer.  Hoop dat het hiermee opgelost BLIJFT.