Skip to main content

Sinds vorige week werkte terugkijken, doorgaan na pauze en opgenomen programma’s niet meer behoorlijk. Steeds haperen en stilstaan van het beeld.

Live tv werkt wel goed.

 

Software opnieuw geïnstalleerd.

Alles uitgezet (glasvezelkastje, modem en tv kastje) en in de juiste volgorde weer aangezet, geeft geen verandering.

Vrijdag een nieuw tv kastje ontvangen van klantenservice. Probleem blijft hetzelfde.

lees in het forum dat dit probleem vorig jaar ook al heeft gespeeld?

Het gaat heel onregelmatig. Soms enkele minuten wel werkend. Als het dan mis gaat blijt het constant haperen. Stukje vooruit spoelen geeft dan soms weer enkele minuten goed beeld.


Terugkijken op een ipad met de KPN app lijkt wel goed te werken.


Draaide al 2 jaar probleemloos.


Gaat over het glasvezel netwerk.


Beste @Wout Hoolboom, welkom! Er zijn de afgelopen dagen twee storingen geweest met televisie. Wellicht dat je dit ervaren hebt? Merk je nu nog steeds dat het niet goed werkt? Zo ja, welke tv-ontvanger en welke Experia Box heb je? Heb je verder nog iets aangesloten op je netwerk? Denk hierbij aan een draadloze verbindingsset, een switch, splitter, eigen router etc. 


De afgelopen dagen was er idd een landelijk probleem. Bij mij ook , maar wat ik meldde was van die week ervoor. Nieuwe tv kastje  had hetzelfde probleem. Toen een nieuw modem opgestuurd. In de tussentijd is het probleem ineens opgelost. Dit met het oude rn nieuwe tv kastje. Modem niet meer vervangen. Ik heb een vaste aansluiting. Live TV was wel steeds goed.


Nu is alles , muv de landelijke storing, al een aantal dagen weer perfect. Modem is Experia V10