Skip to main content

Hallo,

 

ik heb in het verleden altijd programma’s kunnen terug kijken met mijn iTV abonnement met opnemen plus pakket. Nu krijg ik sinds kort bij alle programma’s de foutmelding: Het volgende programma wordt niet opgenomen: Er is een fout ontstaan bij het huren in dit begin gemist item. Eventuele gemaakte kosten worden niet in rekening gebracht. Probeer het opnieuw. Code 3023.

ik hoor graag van u,

 

groet 

Roel 

 Dag @Roeleman,

Heb je al eens geprobeerd om de ontvanger een harde reset te geven? Dit zorgt ervoor dat de software opnieuw wordt gedownload en geinstalleerd en kan soms deze issues verhelpen.

Dit doe je door te gaan naar Menu → Instellingen → Druk 2x maal op de gele knop op de afstandsbediening → Kies JA bij software verwijderen en druk op '’Instellingen opslaan'’. De ontvanger gaat binnen een minuut opnieuw starten en dit duurt gemiddeld 15-30 minuten. 


Hoi @Roeleman, welkom hier op het KPN forum! 

Zo'n foutmelding wordt vaak meteen opgelost met de reset die Chris hierboven heeft uitgelegd. Heb je al de mogelijkheid gehad om dit uit te proberen? :slight_smile: Laat je ons weten of het is gelukt en of alles daarna weer goed werkt?