Skip to main content

Kijk programma van vanmorgen terug via de app in m'n Samsung TV (zodat het live geheugen op de ontvanger niet teloor gaat).

Goedemorgen eredivisie en andere ook allemaal hartstikke SD (wazig beeld/logo).

Probleem bij alle kanalen van ESPN via de Samsung Tv app dus 14 en 221 t/m 226.

(via website ziet het er wel HD uit; via app in smartphone, die ik ook voor Chromecast gebruik, nog niet uitgeprobeerd.)

(geplaatst: 31 jan.; 14:34)

Gerelateerd topic (eerder geplaatst: 27 jan.)

Wazig beeld ESPN op iPad.

Hoi @PeterG. Bedankt voor jouw bericht. Ik heb het zojuist ook zelf getest en zie dat het inderdaad in SD kwaliteit is. Ik heb het doorgezet naar een achterliggende afdeling om verder uit te laten zoeken. Zodra ik meer informatie heb kom ik hierop terug.


Hoi, @Vikash (toffe avatar heb je de laatste tijd :grinning: )

Net geconstateerd (15:11) dat het via Chromecast van af de smartphone en de laptop ook SD is met Terugkijken ESPN.

Ik heb het zojuist ook zelf getest en zie dat het inderdaad in SD kwaliteit is.

Maar ik ben dus niet de enige. Live is wel HD, maar dan kijk ik op het hoofdtoestel liever via de decoder.

(deze reactie is geplaatst om 15:15)

Groetjes en als je van voetbal houdt: geniet ervan vandaag met een half oog.


@ Vikash

Het is nog steeds SD met terugkijken op de ESPN kanalen in de app. 

Maarrrr…. ook opnamen zijn SD :sob:

(reactie geplaatst 1-2-2021 om 19:01)


@PeterG Mijn collega heeft het zelf ook weer intern doorgezet om verder te onderzoeken. Ik hoop dat het probleem snel verholpen wordt. :blush:


Gelukkig zijn opnamen en Terugkijken van ESPN via de decoder wel HD, Vikash.
Daarom wsl ook zo weinig meldingen. Maar ik kijk maar op één tv via decoder. Dus merkte het wel.


Het wordt nu toch wel eens tijd dat dit gerepareerd is. 

Net nog gecheckt op ESPN (221) en ESPN 2 (222) met programma's van vanmorgen…. nog steeds SD. Ook opgenomen programma's zijn alleen SD via de apps en website.

Alleen via decoder is het wel HD bij Terugkijken en opnamen kijken.

Live is wel HD via de apps en website.