Skip to main content

Helaas kunnen wij heel beperkt programma’s terugkijken op NPO Zappelin (58) en Eurosport (35). 
hier hebben wij voorheen nooit problemen mee gehad. Ook op de KPN iTV is het terugkijken niet mogelijk. 
Komt het terugkijken wel weer terug? Is er een andere mogelijkheid om programma’s om die zenders terug te kijken? 

ik heb hier zelf ook last van gehad  je hebt namelijk 2 verschillende afstandsbedieningen bij kpn de oude en de nieuwe bij de nieuwe zit een vergrootglas bij zie foto's , daar kun je dan wel mee terug kijken en dit zit niet in de oude afstandsbediening . vind het ook wel raar dat kpn iets veranderd en dan er niks mee doet moest er zelf uitzoeken hoe het was , en nu een nieuwe te bestellen lukte het wel 🙂 . heb 2 fotos te gevoegd dan zie je het verschil . hoop dat het dan wel lukt het terug kijken 

 


Ha @Paulinepju, jouw bevinding klopt helemaal! De betreffende zenders hebben hier zelf voor gekozen om dit aanbod minder te maken. Wij hebben naar aanleiding van klantsignalen aangegeven dat onze klanten hier niet altijd even blij mee zijn. Het is dus op dit moment wat het is, maar weet wel dat we dit aangekaart hebben!

 

Het verhaal van de afstandsbediening herken ik niet helemaal. Je zult in ieder geval deze afleveringen ook niet met een andere afstandsbediening terug kijken. 


Ha @Paulinepju, jouw bevinding klopt helemaal! De betreffende zenders hebben hier zelf voor gekozen om dit aanbod minder te maken. Wij hebben naar aanleiding van klantsignalen aangegeven dat onze klanten hier niet altijd even blij mee zijn. Het is dus op dit moment wat het is, maar weet wel dat we dit aangekaart hebben!

 

Het verhaal van de afstandsbediening herken ik niet helemaal. Je zult in ieder geval deze afleveringen ook niet met een andere afstandsbediening terug kijken. 

  @Marcia_  Bedankt voor de reactie. Hopelijk zullen de betreffende zenders het weer veranderen. De vraag over de afstandsbedieningen werd door iemand anders gesteld, ik zal hem taggen. @BernardHeuer