Skip to main content

Het terugkijken werkt erg slecht. Ik kan momenteel niet terug naar het begin van een programma, heel vaak gaat de groene knop niet terug naar het begin van een item, maar willekeurig ergens in het begin. Dat hele indexeren werkt waardeloos KPN!

Hi @JPME, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Toevallig heb ik ook KPN thuis, hier werkt het prima. Mag ik weten welke ontvanger je precies hebt? Het merk en modelnummer vind je op de onderkant. 

 


Waarom is het bij KPN niet mogelijk om klachten te bundelen? Ik lees nu al een paar topics over problemen met terugkijken. Ik ga dit topic niet kapen, want ik heb mijn eigen. 

Maar terwijl je als klant continu het hele spul kunt resetten en opnieuw installeren, zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat het probleem niet bij de klant ligt.

Daarom zou ik het fijn vinden als er naar één of andere achterliggende afdeling doorgeseind kan worden dat er problemen worden ervaren. Maar dat bleek niet mogelijk.

En toen ik in een ander topic mee wilde delen dat ik ook problemen ervaar, kreeg ik een sneer dat ik mijn eigen topic moest openen. Zo krijg je dus versplintering.

En nu verdwijn ik weer uit dit topic.


Ervaar precies hetzelfde. Ook hier verschillende problemen met de “nieuwe” KPN Tv + box. Veel van de door mij gesignaleerde problemen komen regelmatig terug op het forum. Vanuit de “klantenservice” en storingsdienst krijg ik altijd te horen dat ik de enige ben en het ligt aan de instellingen of bekabeling. Helpt dat niet, dan de box resetten. Na nieuwe kabels, resetten en zelfs een nieuwe modem, zijn nog steeds niet alle problemen opgelost. Firmware, software problemen? Ook op het forum komen nog steeds de problemen voor, als het aan de instellingen en/of kabels ligt ( zoals je elke keer hoort bij contact). Zorg dan voor een goede handleiding of is het product te vroeg op de markt gezet.


Hi all, een kleine opheldering. 

We bundelen klachten als het om een KPN-breed probleem gaat. 

Vandaar mijn dringende, maar toch vriendelijke, vraag om een eigen topic aan te maken. Dan helpen we daar graag verder.