Skip to main content

Beste.  Sinds enkele dagen heb ik problemen om programma terug te kijken, zodra ik dit wil doen en een programma heb aan geklikt en dan op groene knop toetst dan krijg ik de mededeling van dat het tijdelijk niet werkt en probeer het later nog eens. Maar helaas al bijna een week deze mededeling. Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen. M.vr. Gr Bert Tomasini

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Welkom @Bert Tomasini 

 

Probeer eens om  de tv ontvanger te resetten,

( punt 2 ) zie https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Hoi @Bert Tomasini en welkom op het forum! 

Probeer eens om  de tv ontvanger te resetten,

( punt 2 ) zie https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Heb je deze reset al geprobeerd? Ik ben benieuwd of dit het opgelost heeft!


Hoi hallo ,   Dank voor de tip, heb inderdaad de tv ontvanger gereset en kan weer terug kijken. 
nogmaals dank.  


Super! Fijn dat het weer werkt. :smile: Veel kijkplezier! 


Ik heb hetzelfde probleem. Helaas werkt de reset bij mij niet. Wat kan ik nu nog doen?


Hi @Sam1986. Krijg je dezelfde melding op verschillende zenders en programma's? Of bij een specifiek programma? Bij de reset heb je dus de software verwijderd van de tv-ontvanger, toch? Of alleen stroomloos gemaakt?


Hi @Sam1986. Krijg je dezelfde melding op verschillende zenders en programma's? Of bij een specifiek programma? Bij de reset heb je dus de software verwijderd van de tv-ontvanger, toch? Of alleen stroomloos gemaakt?

Ik heb sinds de update van onze TV ontvangen problemen met het terugkijken (groene knop). Heb al eens een frisse start gedaan vanuit het menu, maar dit helpt helaas niet. Erg vervelend.

Wat kan ik nog doen?


Hi @Sam1986. Krijg je dezelfde melding op verschillende zenders en programma's? Of bij een specifiek programma? Bij de reset heb je dus de software verwijderd van de tv-ontvanger, toch? Of alleen stroomloos gemaakt?

Ik heb sinds de update van onze TV ontvangen problemen met het terugkijken (groene knop). Heb al eens een frisse start gedaan vanuit het menu, maar dit helpt helaas niet. Erg vervelend.

Wat kan ik nog doen?

Welke problemen ervaar je precies? Dan kan ik veter helpen. Welke tv-ontvanger gebruik je? 


Ik gebruik de nieuwste Arris variant sinds april. Na de update ervaar ik het probleem.

Ik loop tegen een bug aan. Want de oorzaak is het kinderslot welke ik heb ingesteld.

Zodra deze uitgeschakeld is, is het probleem verholpen.

 


@KPN-JP Top dat je dit achterhaald hebt! Dat is een interessante bug. Ik heb de ontvanger afgemeld, je kunt hem opnieuw aanmelden met je abonneenummer en je pincode. Ik heb je een mail opgestuurd met je abonneenummer voor de handigheid, mocht je die niet meer weten dan kun je hem daarin vinden. De pincode kan ik niet opsturen, maar als je die niet meer weet kun je hem via één van de manieren op deze pagina resetten. Laat je weten of dit geholpen heeft? 


Beste allemaal, 

Helaas ervaar ik ook problemen op sommige zenders met terug kijken. Heb de ontvanger al ontdaan van de oude software en de nieuwe geïnstalleerd. Dit verhelpt echter de problemen niet. Wat nu?

Gr Robert


Welke ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


De Arris. Deze is bekabeld aangesloten op de box met een data kabel 


Het is vooral op de zender spike en commedycenter 

 


@KPN-JP Top dat je dit achterhaald hebt! Dat is een interessante bug. Ik heb de ontvanger afgemeld, je kunt hem opnieuw aanmelden met je abonneenummer en je pincode. Ik heb je een mail opgestuurd met je abonneenummer voor de handigheid, mocht je die niet meer weten dan kun je hem daarin vinden. De pincode kan ik niet opsturen, maar als je die niet meer weet kun je hem via één van de manieren op deze pagina resetten. Laat je weten of dit geholpen heeft? 

Hallo Sanne_M,

Ik merkte inderdaad dat je de ontvanger hebt afgemeld. Ik heb hem opnieuw aangemeld. Heb geen PIN code meer ingesteld. Wat mij opvalt is dat de Arris niet echt meer in standby gaat, maar bij inschakelen elke keer vollledig wordt opgestart. Lijkt me niet echt de bedoeling?


Beste,

 

Ook hier kunnen wij sinds enkele dagen niet meer terugkijken op de tv.

Wij dachten dat het aan SPIKE lag maar COMEDY CENTRAL heeft hetzelfde euvel.

Nu hebben wij de tv ontvanger al gereset door de stekker eruit te trekken en 10sec. te wachten maar helaas. Deze 2 zenders doen het nog steeds niet.

Ook al nieuwe software geïnstalleerd maar ook dit hielp niet. 

Wat zou er nog meer gedaan kunnen worden?

Ik hoor graag.


Bij de zenders Spike en Comedy Central is momenteel een storing m.b.t. het terugkijken van programma's. Men is hiervan op de hoogte. Oplosmoment echter nog niet bekend.

Niemand kan bij deze zenders nog veel terugkijken.


:thumbsup_tone3:


Goedemiddag,

Wij hebben problemen met programma’s terug kijken. Deze geeft aan “de video kan niet worden afgespeeld “ en dat is op elke zender. Wat hier boven bij andere wordt beschreven heb ik al allemaal uitgeprobeerd en werkt niet. 
wat kunnen we nog meer doen? 
 

😔


Hallo PeterG,

Bedankt voor de info :thumbsup_tone3: .

Dat was bij mij nog niet bekend. Vreselijk irritant :rage: maar het enigste wat wij kunnen doen is dus afwachten?

Krijgen wij van KPN zelf weer te horen wanneer de storing voorbij is?


We hebben het gevonden de wifiversterker zit er tussen dus deze verstoord het


het enigste wat wij kunnen doen is dus afwachten?

Krijgen wij van KPN zelf weer te horen wanneer de storing voorbij is?

@Menno Raven, als je kunt opnemen kun je je favoriete programma's natuurlijk gewoon opnemen :wink: .

Ik gebruik Terugkijken nooit op zenders waar je niet kunt doorspoelen (reclame overslaan). Dat kan bij CC en Spike ook niet. Dus voor mij sowieso geen Terugkijken daar.


Hoi allen. ik merk dat er nogal wat dingen door elkaar beginnen te lopen. Indien je nog specifieke problemen ervaart, maak dan een eigen topic aan a.u.b. De problemen met CC en Spike zijn zo goed als opgelost. Was een probleem in de aanlevering waardoor er tijdelijk minder programma's terug te kijken waren.

Hallo Sanne_M,

Ik merkte inderdaad dat je de ontvanger hebt afgemeld. Ik heb hem opnieuw aangemeld. Heb geen PIN code meer ingesteld. Wat mij opvalt is dat de Arris niet echt meer in standby gaat, maar bij inschakelen elke keer vollledig wordt opgestart. Lijkt me niet echt de bedoeling?

Hi @KPN-JP. Zou je eens willen kijken bij menu - instellingen - stand-by - energiespaarstand? Staat dat toevallig aan? Als je die uit zet, dan zou je dit niet meer moeten ervaren.

 


Ook ik loop tegen een probleem aan; wanneer ik op de groene knop druk om terug te kijken springt hij na een paar seconden terug naar live tv.. dit is al langere tijd zo en hebben alles wat hierboven is benoemd gedaan. Helaas zonder resultaat en wordt erg frustrerend. Tevens doet hij dit ook bij opname terug kijken wanneer deze nog aan het opnemen is.


Ook ik loop tegen een probleem aan; wanneer ik op de groene knop druk om terug te kijken springt hij na een paar seconden terug naar live tv.. dit is al langere tijd zo en hebben alles wat hierboven is benoemd gedaan. Helaas zonder resultaat en wordt erg frustrerend. Tevens doet hij dit ook bij opname terug kijken wanneer deze nog aan het opnemen is.

wij dus ook, ook alles al geprobeerd 


Reageer