Skip to main content

Vanavond was ik een film aan het terugkijken en het gebeurde wéér: zo voor het einde stopt de film en als ik dan de knop ‘verder kijken’ aantik, dan kan ik alleen vanaf het begin terugkijken.. Dat heb ik al eens gedaan, maar ook toen stopte de film voor het einde.

Gisteren ook al - nu niet meer leuk. Alles al eens gereset, maar probleem blijft. Niet erg dat ie even stopt, maar HEEL VERVELEND dat ik niet verder kan kijken maar weer vanaf het begin moet beginnen (met kans dus dat film weer stopt voordat ie het einde heeft bereikt,

Hoi @Saar31 . Dat kan niet de bedoeling zijn. Zo is films kijken een ramp.

Je noemt ‘resetten’. Wat bedoel je daarmee? Wat heb je precies gedaan?


Hi

Dank voor je reactie. Ik had gelezen dat ik de stekker uit box moest halen, om deze opnieuw op te starten. Dat heb ik gedaan (reset waarschijnlijk niet het juiste woord).

Op TV: een vd films kon ik afkijken doordat ik het programma dat daarop volgde ook kon terugkijken (begrijp je wat ik bedoel?).

Op mijn iPad lukte dat niet.

 


Hoi @Saar31,

Om welke film op welk kanaal (en op welke dag) gaat het?

Het kan inderdaad zo uitkomen dat wanneer de programmering op een zender aanzienlijk uitloopt (meer dan een kwartier) en het volgende programma niet de rechten heeft om terug te kijken je daarom het laatste deel van de film mist.


Aha! Dan komt dat best veel voor. Het ging om the Gringe (laatste stuk kunnen zien bij het volgende programma) en Knives Out (niet volledig kunnen terugkijken).


🤔 Ik zie net dat de film na ‘Knives Out’ ook terug te kijken is. Net ook (op de app) kunnen starten voor terugkijken. Wellicht loont het om nog even te proberen?

Dan rest wel de vraag waarom hij eerder vastliep… Wat gebeurd er als de film “Vastloopt”? Bevriest het beeld? Kom je terug in de gids? Of schiet de ontvanger naar een live kanaal?


"Tijtheman schreef 

Ik zie net dat de film na ‘Knives Out’ ook terug te kijken is. Net ook (op de app) kunnen starten voor terugkijken. Wellicht loont het om nog even te proberen?"

Bij terugkijken zou dat gewoon hebben moeten doorlopen! Naar het volgende programma. Met restant van knives out.

Als je tenminste de ontvanger gebruikt. Of het via de app / website ook automatisch doorloopt met terugkijken weet ik niet. Gebruik het op de commerciële zenders nooit. Vreselijk die ca 5 reclame blokken van 8 minuten tijdens de film die niet door te spoelen zijn.

Met opname stopt het inderdaad. Dat heeft een uitloop van 15 minuten na de gids tijd = starttijd volgende programma. 

Weet je dus zeker dat je terugkijken via de gids gebruikte?


Ik ben er inderdaad blind vanuit gegaan dat het om terugkijken gaat, maar als het inderdaad een opname is dan is het een ander verhaal. Dank voor de aanvulling @PeterG