Skip to main content

Dag,

 

ik heb dit probleem nu al een paar dagen! Ik heb de box uit en aan gezet, maar dat helpt ook niet. Terug kijken klapt er steeds uit. En dan moet ik opnieuw beginnen en dan mag je idd niet vooruit spoelen! 1x opnieuw beginnen is erg! Maar als die er dan uit klapt, ga ik maar niet meer terug kijken. Wel is dan mn avond verpest! En dat zijn er nu dus al een paar!

 

gr, Fandy

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Fandy Waarschijnlijk is dat na een update van het TV-kastje? Heeft u via het menu de decoder al eens een "frisse start" gegeven ? ( menu>instellingen>systeem>onderste regel frisse start naar fabrieksinstellingen)


Hoi @Fandy, welkom!

Niet fijn dat het terugkijken van programma's niet goed werkt. Ik zie dat Hans je hierboven een hele goede tip gegeven heeft. Welke tv-ontvanger heb je, en heb je intussen de frisse start kunnen proberen? We horen graag hoe het daarna gaat.


Het is in de tussentijd opgelost.. als ik het weer heb, dan trek ik wel weer aan de bel!


Het is in de tussentijd opgelost.. als ik het weer heb, dan trek ik wel weer aan de bel!

Goed om te horen! Mocht je toch iets opmerken, probeer dan eerst de frisse start. Als we je kunnen helpen of als je vragen hebt, dan horen we het wel :)