Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan een programma terugkijken, maar als daarna nog een aflevering komt kan ik niet in een keer verder kijken, want na ca een kwartier stopt het met afspelen. Het gebeurt hier dus doorgaans wanneer het programma waarmee ik begon al is afgelopen. 

Bij T-Mobile kon ik altijd gewoon doorkijken.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Sterker nog, via KPN+ werkte het eerst ook nog gewoon. Na een of ander update is dat ongedaan gemaakt. Heel erg vervelend. 


Hey @Crevan, welkom! Heb jij de TV+ Box thuis? Zo ja, dan hebben we daarvoor net deze week een update uitgebracht die dit probleem zou moeten verhelpen.

 

Mocht je, ook met deze update, hier nog steeds last van hebben, of je hebt een andere soort ontvanger, laat het weten. 


Hoi @Erik_,

Tot nu toe heb ik alleen nog gekeken op de Chromecast en de Smart-tv app. Krijgen die ook een update?

De box heb ik nog niet in gebruik genomen, omdat ik daar nog geen aansluiting voor heb.


De box werkt ook op wifi, dus er is alleen een hdmi kabel naar de tv nodig.


@Ratonesque 

Tot dusver geen mogelijkheid voor wifi kunnen vinden. Bij het eerste gebruik vraagt de box (Arris VIP 2925 V2) om een kabelaansluiting en is er geen mogelijkheid om verbinding te maken met wifi, ook niet in het menu.


@Ratonesque

Tot dusver geen mogelijkheid voor wifi kunnen vinden. Bij het eerste gebruik vraagt de box (Arris VIP 2925 V2) om een kabelaansluiting en is er geen mogelijkheid om verbinding te maken met wifi, ook niet in het menu.

O…het gaat niet om de +Box….dat meende ik uit het bovenstaande op te maken….nee, de 

Arris heeft geen wifi.


Hoi @Erik_,

Tot nu toe heb ik alleen nog gekeken op de Chromecast en de Smart-tv app. Krijgen die ook een update?

De box heb ik nog niet in gebruik genomen, omdat ik daar nog geen aansluiting voor heb.

 

De apps krijgen updates inderdaad, alleen gaat minder regelmatig dan updates voor de tv-ontvangers. Dus dan is het helaas afwachten.

Op de Arris 2952 (die je noemt te hebben), gaat Terugkijken wel automatisch door naar het volgende programma.