Skip to main content
Vraag

Terugkijken loopt steeds vaker vast op de tv-ontvanger

• September 20, 2025
  • 10 reacties
  • 74 keer bekeken

terug kijken loopt steeds vast ook na instaleren nieuwe tv ontvanger

10 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 20, 2025

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 20, 2025

En hoe is de tv ontvanger verbonden met het modem? Rechtstreeks met ethernet kabel, of zit daar nog iets tussen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 20, 2025

rechtstreeks

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 22, 2025

Hoi ​@jantje429 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Dat is natuurlijk ontzettend lastig (terug)kijken dus goed dat je er via deze weg melding van maakt. Welk type tv ontvanger gebruik je precies? En wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit probleem te verhelpen? Voor directe ondersteuning kun je hier trouwens ook een belafspraak voor inplannen met onze Helpdesk!

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 23, 2025

hallo,  heb een update gehad en daarna is het begonnen, ik heb inmiddels 3 medewerkers aan de telefoon gehad en alle 3 zieden ze iets verschillends,

ik  moest herstartten  , heb stekkers om moeten zetten , fabrieksinstellingen teug gezet software opnieuw gedownload en werkelijk niets helpt. er is ook verteld dat er een probleem was maar dat men daar mee bezig was

de ontvanger is een Arris vip5202.

groetjes, Jantje

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 23, 2025

Bedankt voor de toelichting ​@jantje429!

Hoeveel tv ontvangers heb je in totaal? Mocht je er meerdere hebben, speelt dit probleem op alle ontvangers? Of heb je ook nog ontvangers waarbij dit wel goed functioneert? En begrijp ik goed dat je met live tv kijken geen problemen ervaart maar alleen met het terugkijken? En gaat het dan om terugkijken vanuit de Gids of speelt dit bij opnames die je hebt ingepland? Zie je bevindingen graag weer tegemoet!

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 23, 2025

Beide tv ontvangers , live kijken gaat goed , opname ook maar terug kijken uit de gids niet 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 25, 2025

Hoi ​@jantje429 , was ik weer en wederom dank voor je terugkoppeling!

Tevens ben ik benieuwd naar het type Experia Box die je nu in gebruik hebt. En hoe lang speelt dit probleem al met het terugkijken vanuit de Gids? Ik neem aan dat dit eerder wel goed is geweest?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 25, 2025

ik gebruik de Experia box V10 , terug kijken is altijd goed geweest en sinds de update is de ellende begonnen

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 30, 2025

Goedemorgen ​@jantje429 en dank voor je terugkoppeling!

Ik duik hier graag wat dieper in; zou jij daarom je profiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt :)