Skip to main content

Het terugkijken van programma's is de laatste tijd hopeloos. Programma's lopen steeds vast.

Resetten helpt even, maar probleem komt steeds terug...

Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Welke KPN tv decoder heeft u?

 

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? (wat zit er allemaal tussen).


Er lijkt een storing te zijn bij terugkijken via de tv+ box. Als dat langer dan een uur loopt springt ie naar het begin. Als een programma langer dan een uur duurt en je start terugkijken bijvoorbeeld al als je de eerste minuten hebt gemist gaat het even niet lukken met terugkijken.

Er komt een update voor.

TIP. Terugkijken via de Android-TV app werkt wel. Dus als je die (ook) op deze box hebt gedownload…. 😉

Heb je een andere decoder dan de TV+ (DIW7022) dus bijvoorbeeld de VIP5202, VIP2952 of HMB2260, geef dit dan even aan, ErikSmets.


Haperingen bij terugkijken, opnames kijken werkt niet, hapert, loopt vast.. al een week een groot drama.. Al tig keer herstart, ook modem, helpt niks.. En dat voor zoveel geld iedere maand 😒


Wij hebben dit probleem ook , haperend beeld en geluid alleen bij opgenomen programma’s en terug kijken. Niet naar te kijken. Live TV tot nu geen probleem. 
graag een oplossing 

wij hebben een VIP2952 decoder.

en een Experiabox V10

Experiabox al verschillende keren gereset (spanningsloos gemaakt) en decoder gereset.

ook decoder software opnieuw gedownload en geïnstalleerd.

 

graag een oplossing 


De decoder VIP2952 op SD kwaliteit gezet , nu lijkt het voorlopig opgelost te zijn.

 

maar ik verwacht nog een oplossing van KPN voor dit probleem 

 

Twan


Beter even een nieuw eigen topic aanmaken @Twan052 . Zet daar bovenstaande ook in.

Dit topic gaat over een opgeloste storing in de TV+ box DIW7022. Heel wat anders.


Ook bij ons loopt het vast bij terug kijken. Volgens mij ligt de fout bij jullie 


Ook bij ons loopt het vast bij terug kijken. Volgens mij ligt de fout bij jullie 

 

“jullie”

@Gerda koch op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Wij werken niet bij KPN, alleen de moderater en de monteur werken bij KPN.