Skip to main content

Goedeavond,

Sinds de laatste paar weken loopt terug kijken vast, netflix en videoland werken niet meer goed,  internet is soms uitermate slecht, 

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd alles al gereset modem digitenne box maar probleem blijft zich dagelijks voorkomen,  van het weekend film gehuurd via kpn deze moest ik in totaal 6 keer op nieuw opstarten voordat ik hem uit kon zien. Graag hoor ik een oplossing hiervoor dit begint toch echt zeer irritant te worden.

Beste @Rana2,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de tv ontvanger, maar ik lees dat je over Digitenne spreekt. Maar dat zal het niet zijn. 😉 Met Digitenne kun je geen films huren. Hoe is de tv ontvanger aangesloten met de modem, is dit bekabeld of met een draadloze verbindingsset? (DVS) Maak je gebruik van een DVS zou je de tv ontvanger eens willen aansluiten met een UTP kabel aan de modem? Welke merk en type tv ontvanger heb je, en welke modem? Type en merk tv ontvanger kun je zien voorop op de tv ontvanger en op de modem ook. 😉


Type tv ontvanger is arris vip2952 v2, modem is experiabox v10A, dit is bekabeld, mvg 


Hallo @Rana2, welkom terug. Balen dat je problemen met jouw internet en televisie ervaart.

Even voor mijn beeldvorming: loopt de tv-ontvanger vast? Of heb je last van haperingen?

Zoals ik het nu lees, lijkt het op een probleem in de verbinding tussen de tv-ontvanger en het modem. Je hebt de tv-ontvanger bekabeld aangesloten zeg je. Ik wil je vragen deze kabel eens te vervangen voor een nieuwe kabel. Voor 15 euro koop je een 10 meter lange ethernet kabel in onze webshop. Ik verwacht dat een nieuwe kabel de problemen zal verhelpen.