Skip to main content

Hier hetzelfde probleem. Bij het terugkijken van een programma loopt het na verloop van het programma vast en schakelt deze over naar een ander programma. Hoe los ik dit op? Resetten heeft dit probleem niet opgelost.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Hanneke37 Helder! Bedankt voor je reactie! 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

@rob217 Erg irritant natuurlijk dat jij dezelfde problemen ervaart! Het feit dat je aangeeft dat ook je internet af en toe wegvalt is voor mij ook een signaal. 

Juist dit zorgt namelijk vaak voor deze problemen. Zou ook jij voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik een aantal metingen uitvoeren en wanneer nodig de gegevens doorgeven aan mijn collega's! 


@Hanneke37 Helder! Bedankt voor je reactie! 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

@rob217 Erg irritant natuurlijk dat jij dezelfde problemen ervaart! Het feit dat je aangeeft dat ook je internet af en toe wegvalt is voor mij ook een signaal. 

Juist dit zorgt namelijk vaak voor deze problemen. Zou ook jij voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik een aantal metingen uitvoeren en wanneer nodig de gegevens doorgeven aan mijn collega's! 

Ik ga hem invullen maar ik heb niet aangegeven dat mijn internet weg valt en die is bekabelt niet via wifi maar ik ga de forumprofiel invullen 


Wij hebben ditzelfde probleem sinds enkele dagen. Dit heeft altijd goed gewerkt maar nu ineens niet meer. Hoe kan dit? Programma’s terugkijken of opnames kijken is super irritant omdat deze steeds uitvallen. TV kastje is bekabeld. TV kastjes gereset, modem gereset, wat kunnen we nog meer doen? Ik zie in dit bericht vaak het probleem voorkomen maar ik zie geen oplossing die door kpn gegeven wordt. 
Wat is de oplossing?


@Hanneke37 Helder! Bedankt voor je reactie! 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

@rob217 Erg irritant natuurlijk dat jij dezelfde problemen ervaart! Het feit dat je aangeeft dat ook je internet af en toe wegvalt is voor mij ook een signaal. 

Juist dit zorgt namelijk vaak voor deze problemen. Zou ook jij voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik een aantal metingen uitvoeren en wanneer nodig de gegevens doorgeven aan mijn collega's! 

Ik ga hem invullen maar ik heb niet aangegeven dat mijn internet weg valt en die is bekabelt niet via wifi maar ik ga de forumprofiel invullen 

Ik heb afgelopen vrijdag storing gehad en sindsdien nergens geen last meer van 


Helaas heb ik sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Als ik een opname wil kijken stopt hij op 17 minuten blijft hangen, gaat een minuut verder en stopt helemaal. Dan moet ik weer naar opnames en weer op afspelen drukken. Na 17 minuten weer precies hetzelfde en het gebeurt bij elke opname of terugkijken. Ik weet niet of ik bij Kpn wil blijven. Ik lees dat dit zo verschrikkelijk vaak gebeurd is al en ik heb een reset gedaan, maar dat heeft niet geholpen.


Helaas heb ik sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Als ik een opname wil kijken stopt hij op 17 minuten blijft hangen, gaat een minuut verder en stopt helemaal. Dan moet ik weer naar opnames en weer op afspelen drukken. Na 17 minuten weer precies hetzelfde en het gebeurt bij elke opname of terugkijken. Ik weet niet of ik bij Kpn wil blijven. Ik lees dat dit zo verschrikkelijk vaak gebeurd is al en ik heb een reset gedaan, maar dat heeft niet geholpen.

De hele avond alweer problemen nu doet de tv niets meer en is vastgelopen. Zwart beeld alles maar weer opnieuw opstarten. Om gek van te worden.


Ook wij hebben sinds een paar dagen last van dit probleem. Live tv kijken verloopt zonder problemen, maar een programma terugkijken of een opgenomen programma kijken is een ramp. Beeld loopt vast, stopt of het programma springt over naar het volgende programma. Reset van de ontvanger heeft niet geholpen… 


Ook ik heb al een paar dagen problemen met het terugkijken van programma's en opnames. Het maakt niet uit welke zender. Het beeld stopt en blijft stil staan. Van alles wat jullie aangeven te doen,  heb ik al gedaan en nog werkt het niet. Hopelijk lossen jullie dit snel op.


Nu heeft live tv ook al de hele avond problemen. Het beeld blijft 1 sec stilstaan continue en soms allemaal blokjes op het beeld. Alles al verschillende keren gereset, maar echt niets helpt. Daar betaal je dan elke maand een leuk bedrag voor en het is blijkbaar een probleem wat heel vaak voorkomt. Wanneer doet Kpn hier eindelijk iets aan. Ga morgen bellen, want dit forum schiet ook niet op.


Helaas ook hetzelfde probleem.

Terugkijken loopt nu bijna elke keer vast.

Soms schiet hij door,  soms wordt het beeld zwart en reageert hij nergens meer op.


Zou wel fijn zijn als @Kpn zou reageren op onze berichten… Wat kunnen we doen om dit op te lossen? Beter nog: wat gaan jullie doen om dit op te lossen?


KPN reageert dus niet en ik heb op advies van iemand gisterenavond het modem en Xperia box V10voor een half uur uitgezet. Daarna weer opgestart en tot nu toe is mijn probleem niet meer voor gekomen. Ik hoop dat het zo blijft nu, maar door het totaal wegblijven van hulp van KPN ga ik me hierover beraden of ik wel klant wil blijven. Hoop dat andere mensen hier ook iets aan hebben en hun probleem ook opgelost kan worden. KPN doet niets.


Hallo allemaal

Het lijkt er inderdaad op dat er een algemener probleem is met het terugkijken van programma's. 

Omdat het in eerste instantie om verschillende individuele problemen leek te gaan is er in dit topic niet direct gereageerd. 

De situatie is ondertussen doorgezet naar mijn collega's van de iTV afdeling, zodra ik reactie van hen heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


Het gaat wel een stuk beter, maar nog niet zoals het hoort te zijn. Het enige waar ik nu nog last van heb is dat het beeld regelmatig 1 sec bevriest en gelijk weer doorspeelt. Ook bij de live tv. Hij stopt niet meer helemaal in ieder geval.

Afwachten nu waar de afdeling iTV mee zal komen.


Vanavond al twee keer vastgelopen bij terugkijken. Niet meer aan of uit te zetten, niets. Alleen op te lossen door stroom van kastje te halen en opnieuw op te starten.


En net voor de derde keer.


Ik speel nu een opname af van een opgenomen film en elke seconde bevriest het beeld. Lekker kijken. Ik dacht dat ik het had opgelost, maar helaas het is nog veel erger dan dat het was.


KPN reageert dus niet en ik heb op advies van iemand gisterenavond het modem en Xperia box V10voor een half uur uitgezet. Daarna weer opgestart en tot nu toe is mijn probleem niet meer voor gekomen. Ik hoop dat het zo blijft nu, maar door het totaal wegblijven van hulp van KPN ga ik me hierover beraden of ik wel klant wil blijven. Hoop dat andere mensen hier ook iets aan hebben en hun probleem ook opgelost kan worden. KPN doet niets.

Bij mij lijkt dit de oplossing te zijn geweest. Dank je wel voor je tip! Bevriezend beeld heb ik gelukkig (nog) geen last van.


goede avond,

 

ook bij mij gaat het terug kijken net goed. het beeld bevriest op en willekeurige tijd en kan dan ook niet meer verder kijken.  Graag een oplossing voor dit probleem. betalen inmiddels genoeg hiervoor.

 

in afwachting van een goede oplossing!


Ongelofelijk dat er zoveel meldingen zijn gedaan maanden lang en dat er nu pas wordt geconstateerd dat het een algemener probleem lijkt te zijn. En dat dat ook nog eens wordt gebruikt als er excuus dat er daarom niet is gereageerd in de eerste instantie. Wat een service.

 

Bij ons gaat het terugkijken ook al tijden niet goed. Ik heb hier de ontwikkelingen gevolgd, tevergeefs tot zover. Dus dan ook maar een melding maken hier. Het forumprofiel heb ik ingevuld. 

@Kpn wat is de verwachte oplossingstijd? 


Er is mij aangeraden een frisse start te doen. Sinds ik dat heb gedaan heb ik bij het terugkijken van een opname af en toe nog een stilstaand beeld, maar ik kan wel verder kijken. Bij het terugkijken van een programma uit de gids ging het goed. Hopelijk blijft dit zo.

@Rutger_Ben toch wel benieuwd wat er uit komt bij jouw collega"s van de afdeling ITV.


De oude klachten zijn er gelukkig niet meer, maar nu weer een nieuwe sinds vanavond. Als ik vanuit de tvgids naar de zender wil,  gaat de tv op zwart. Vanuit een zender zelf  bv ned 1 kijkend naar rtl 4 druk 4 lukt wel, maar vanuit de tvgids op de zender Rtl4 drukken gaat niet  en krijg ik een zwart beeld. Dan weer terug naar tv en gewoon het cijfer van de zender indrukken die ik wil zien.

Het blijft maar rommelen met KPN al weken.