Skip to main content

Terug kijken loopt vast of spring inderdaad naar het program erna.

 

Is hier nu al een oplossing voor?

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Ik heb het zelfde probleem sinds een paar weken. 

De decoder loopt vast om ongeveer iedere 30 minuten. Dien dan terugkijken af te sluiten en opnieuw het programma te zoeken en terug kijken weer opnieuw aanzetten. Dit doen ik iedere 20 tot 30 minuten te doen. Er hier al een oplossing voor?

 

Hiervoor nooit geen problemen gehad

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


@harrie22222 Hoi Harrie, goed dat je het aankaart. We hebben een eigen topic voor je aangemaakt, omdat het topic waarin je reageerde ruim een jaar oud is.

Heb je sinds je dit opmerkt jouw tv-ontvanger al een frisse start gegeven? Dat helpt in veel gevallen goed. Ik ben benieuwd of dat nu bij jou ook zo is.


Terug kijken loopt ook vast. Indien ik dan het af probeer te zetten gaat televisie op zwart en valt de decoder uit. Terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Kan iedere keer een minuut of 20 kijken. En dan zit alles weer vast. Dit begint behoorlijk irritant te worden.

 

Heb geen last van internet storing

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Hi @harrie22222, jouw laatste bericht is vanuit een ander topic hierheen verplaatst en doordat het geen reactie was op het bericht van Alexandra, helaas tussen wal en schip geraakt. In verband met vakantie van Alexandra neem ik het nu even over!

Je geeft aan dat je hem terug hebt gezet naar de fabrieksinstellingen, maar dat is nog weer wat anders dan een frisse start (klik!) 

Zou je die ook nog eens willen proberen?


Frisse start is gedaan. Geen succes


Balen @harrie22222 🙁

Zou je de juiste gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Op het adres dat je nu in hebt gevuld kom ik geen abonnement op jouw naam tegen, en wil graag even met je meekijken!


Adres is gewijzigd. Staat ook op zakelijk


Adres wijziging is hier niet doorgevoerd zag ik. Op het oude adres woon ik al jaren niet meer 


Zou je nog de (bedrijfs)naam waar het abonnement op geregistreerd staat in je profiel willen vermelden @harrie22222? Zodat ik zeker weet dat ik het juiste abonnement bekijk? 


Waar dien ik deze op te geven?


@harrie22222 profiel>bewerk profiel>Persoonlijke opmerkingen (Privé)

Deze informatie is alleen zichtbaar voor jou en moderators


@Maja_  Zou inmiddels gebeurd moeten zijn……..😉


Heb er gisteren geen last van gehad op de nedererland 3. Echter altijd problemen met SBS  en RTL zenders met terug kijken


Yes, nu vind ik het juiste abonnement 🙂

Als ik je lijn doormeet kom ik niet direct iets geks tegen, althans de afgelopen dagen lijkt alle prima. Je geeft aan dat je er gisteren geen last van had, maar de dagen daarvoor wel toch?

Gaat het alleen om terugkijken met SBS en de RTL zenders en gaat het terugkijken van alle andere zenders wel goed? En op welke manier kijk je terug? Via de optie in de gids of kijk je (ook) naar gemaakte opnames?


Dit betreft alleen terug kijken via de gids. Met opnames weet ik het niet. Dit heb ik nog nooit gebruikt.


Ah ok, je hebt de opnamefunctie wél aan staan onder je abonnement, je zou daar dus gebruik van kunnen gaan maken. Voordelen van het maken van opnames ten opzichte van terugkijken via de gids zijn o.a. dat je niet gebonden bent aan een week om terug te kijken (dit kan een jaar lang), dat je seriematige opnames kunt plannen (dus van een bepaalde serie, automatisch elke nieuwe aflevering) én dat je reclames door kunt spoelen bij de commerciële zenders.

Zou je eens een programma dat je normaal gesproken zou kijken via de gids, willen opnemen? Ik ben heel benieuwd of SBS en/of de RTL zenders dan óók ellende geven!


Is het gelukt om een opname te plannen en kijken @harrie22222, en zo ja, hoe ging het daarmee qua vastlopen?