Skip to main content

Ik heb ook problemen met dat programma terug kijken dat het regelmatig vast loopt en wordt onderbroken al ruim meer dan een jaar deze euvel, ook na de afgelopen huidige nieuwe software update van de ontvanger blijft het vastlopen zich voordoen. daar is geen verbetering in te speuren.

Wat eerder is aangegeven door @Clipos enige is de stekker er uit en opnieuw weer opstarten tot vervelends toe minstens wel 5 keer in de week als je veel terug kijkt kun je weer opnieuw beginnen met kijken van begin af aan, het rare is niets werkt meer zelf de afstandsbediening reageert nergens meer op enig optie de stekker er weer uit trekken.

Mijn ontvanger is verbonden rechtstreeks vanaf de vaste verbinding met Cat 8 Utp kabel met een Netgear switch tussen  naar de  Experia Box 8  op de Glasvezel, ook geprobeerd zonder de switch er tussen dacht dat het eerste instantie daar aan lag maar blijkt niet zo te wezen.

Ander opmerking de ontvanger heeft wel eens last van vast lopers mijn kinderen kijken vaak op Youtube via de HD ontvanger Arris Vip 2952 V2 ook hierin regelmatig vast lopers.

Aangezien dit draadje al enige tijd is op gereageerd kon geen ander onderwerp vinden met dit euvel in de forum.

*Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ondersteunt de Netgear Switch igmp snooping? Dat is een must!!!


Ondersteunt de Netgear Switch igmp snooping? Dat is een must!!!

De Netgear Switch ondersteund igmp snooping, zonder switch er tussen doet zich het zelfde euvel voor dit gaf ik al aan in mijn eerdere post.


Hi @J.E. Zou je aan kunnen geven of je de TV ontvanger en de Experiabox al hebt gereset zoals aangegeven in stap 2? Zou je als je dat gedaan hebt je profiel in kunnen vullen en hier aan kunnen geven als je dat gedaan hebt? Dan kijken we samen wat we kunnen doen om dit op te lossen.Â