Skip to main content

Wat een vreselijke website, je wordt alleen doorgelinkt en niets lost iets op. Ik heb een probleem met terugkijken op de tv na 5 of 10 minuten kijken gooit hij je er gewoon uit. 

Verder zocht k naar een mogelijkheid om mijn abonnement te verlengen met een aanbieding maar ook hiet wordt je doorgelinkt zonder resultaat.

Ik wil gewoon een medewerker spreken.

 

Je kunt je abonnement niet verlengen.  Die loopt gewoon door. Je kunt waarschijnlijk wel naar een nieuw abonnement met de bijbehorende voorwaarden.  Wellicht dat je iets goedkoper uit bent maar je kunt ook kortinen of gratis zenderskwijtraken. Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem? Welke tv ontvanger heb je?


Je kan wel bellen om te vragen wat ze je kunnen bieden had ik vorig jaar ook gedaan kreeg toen aan jaarabonnement weer op nieuw voor hussel met een fixe korting.

 

Dus ik zou zeggen bel ze gewoon daarvoor 


Hoi @svhfrfan, welkom bij ons op het forum. Vaste abonnementen worden niet verlengd zoals mobiele abonnementen. Je kunt ons bellen zoals Menno aangeeft, mogelijk kan je over naar een nieuwe pakketsamenstelling. Dat kan je via MijnKPN doen, of telefonisch (0800-0402) aanvragen. 

Wat betreft het terugkijken, dat is een gek iets. Joep stelt al een aantal vragen die daarbij kunnen helpen, kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt.


Thx allen, conact gezocht met KPN via 0800-0402. Een medewerker gesproken en alles is prima geregeld. Kastjes worden vervangen door de nieuwe tv box en een korting voor de eerste maanden.

Naar tevredenheid geregeld. Blij dat ik een medewerker gesproken heb.