Skip to main content
Ik kan niet meer terugkijken met mijn afstandbediening.Deze afgelopen week is er een monteur geweest en die heeft div dingen vervangen alles werkt nu prima.Maar hij heeft ook mijn tv van hdm1 naar hdm 2 gezet . Zou het kunnen dat ik daarom niet meer kan terug kijken.

als ik het menu van de afstandsbediening op terugkijken zet dan reageert deze hier helemaal niet op.

Ooorzaak!!!!

En hoe te handelen? ben 76 jaar
Beste @Marine



op de afstandsbediening links onderaan zie je een vierkantje en een pijltje, die druk je in totdat de tv op HDMI 2 staat, daarna zul je weer tv kunnen kijken.
Heb dit gedaan zoals u zegt maar de tv staat op hdm2 en ik kan nog niet terugkijken.

Is er nog een andere (niet te technische oplossing?
Hallo @Marine

Niet elk programma is terug te kijken.

De BBC is er onlangs mee gestopt, daar is terugkijken niet meer mogelijk

Als je in de TVgids kijkt dan zie je een groene pijl staan bij de programma's die je kunt terugkijken.

Zie je die pijl staan dan druk je op de groene knop op je afstandsbediening en kun je het programma terugkijken.
Hi @Marine. Begrijp ik goed dat je dus nog wel gewoon tv kan kijken, en dat alleen 'Terugkijken via de gids' niet werkt? Zie je wel de groene ronde pijl in de gids staan?
Ik ga altijd een programma terugkijken als volgt:

1/met de afstandbediening naar menu

2 dan krijg je een heel rijtje mogelijkheden en dan kies ik TERUGKIJKEN.

3/Dan klik ik daarop en normaal gesproken krijg je dan alle zenders te zien en kun je een keuze maken daaruit wat je wilt TERUGKIJKEN.

Nu blijft gewoon het tv programma in beeld en GEEN keuze om een programma terug te zien.

Het vreemde is ook dat het programma dus blijft staan maar dat ik dan ook NIET van b.v ned 1 naar ned 2 kan gaan zonder eerst mijn tv uit te zetten!

Hopelijk is dit nu een beetje duidelijker.
Dat is wel een omslachtige manier Marine

Als je via de gids naar het programma gaat wat je wilt terugkijken, dan druk je op de groene knop van je afstandsbediening en dan kun je het direct terugkijken.

(Mits de groene pijl bij het programma staat.)
Bedankt voor de reacties.Ik ga naar de KPN winkel morgen en die moeten mij maar verder helpen

Dit onderwerp kan worden gesloten
Oké, ik hoop dat ze je daar dan kunnen helpen. Op die manier waarop jij het gebruikt moet het ook kunnen werken natuurlijk.



Je kan de reset nog proberen:




  • Druk op Menu op de witte afstandsbediening
  • Ga in het menu naar 'Instellingen' en druk op OK
  • Druk nu 2x op de gele knop op de witte afstandsbediening.
  • Zet beide opties op 'Ja' (Dit doe je door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
  • Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK
  • Kies 'Ja' om door te gaan.

Is het opgelost @Marine? Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag!