Skip to main content

Ik heb net een nieuwe tv : SAMSUNG UHD TV QE65Q70A (smart tv waarmee je tv kijkt via de iTV app, dus niet meer met het oude vertrouwde kastje van KPN)

Als ik terug wil kijken dan komt steeds de melding : kan video niet laden.

Ik heb de iTV app al een keer uitgelogd maar helaas geen resultaat.

Dit is blijkbaar een probleem wat zich al langer voordoet maar ik zou toch wel graag snel een oplossing zien.

Hoi, welkom op het forum.

Vervelend dat het niet werkt. Heb je dit bij alle zenders of 1 (of meer) specifieke?

Trouwens. Met een 65 inch zou je de app helemaal niet moeten willen. En al helemaal niet icm glasvezel.

Standaard HD is via de ontvanger al beter. En de eerste 10 op HDglas zelfs super.
En de ontvanger heeft méér mogelijkheden en zenders. En is stabieler in gebruik dan die app. De app is leuk als reserve nmm of op een slaapkamer-tv. Maar niet voor het hoofdtoestel.

Verder heb je via de app geen teletekst en ook die ondertitelmogelijkheid niet.

Maar hij moet wel werken. Dat ben ik met je eens.

Er zal hier nog een kpn moderator komen. Die zal wat kunnen (naar het iTV team, met je antwoord op de de mij gestelde vraag.


Welkom op het forum @Frits67! Lukt het terugkijken op het moment al weer via de app? Zo niet zou je dan nog kunnen reageren op de vragen van @PeterG?


Ik heb inmiddels de HD ontvanger weer op de tv aangesloten en hiermee werkt alles inmiddels weer prima.

Eigenlijk was in niet goed genoeg voorgelicht over het nadeel van de iTV app van KPN.

Ook heb ik nu alle aansluitingen via de juiste poorten (o.a. soundbar)  aangesloten en ben weer helemaal tevreden. 

Bedankt voor de tips!