Skip to main content

Hoe kan je de optie “kijk terug” activeren bij een programma in de TV gids in de TV-app op Samsung TV's? Ik klik in de app in de TV-gids een programma aan, zie dan een lijst met afleveringen, waar telkens 1 regel staat voor elke aflevering. Op die regel staat het nummer van de aflevering, de datum en “kijk terug” (in oranje). Als ik navigeer naar zo'n regel en klik op de knop voor “selecteren” op mijn afstandsbediening van mijn TV, dan opent een beschrijving in de app, met daaronder een button “sluiten”. Rechtsboven de beschrijving in oranje staat nog steeds “kijk terug”. Maar ik kan niet opzij navigeren naar “kijk terug”. De app reageert niet op de knop op de afstandsbediening voor naar rechts gaan. Hoe activeer ik nu “kijk terug"? Ik heb op mijn afstandsbediening van mijn Samsung TV wel een knop met vier gekleurde puntjes. Als ik die kies kan ik een rood, groen, geel of blauw knopje klikken. Maar geen van die keuzes start het terugkijken. Ook op de knop voor afspelen/pauzeren op mijn afstandsbediening reageert de TV app niet.

Hoi @PW80 en welkom op het forum! Super dat je je vraag hier stelt. 😁 Je krijgt dus het volgende beeld te zien:

Klopt dat? Als je daarin naar de aflevering navigeert waar het om gaat en dan op OK klikt op de afstandsbediening, kom je dus in het overzicht van de aflevering en daar lukt het niet om terugkijken te activeren. Wat als je een aflevering opzoekt als je in de app via het menu naar zoeken gaat? Als je daar zoekt naar het programma dat je wilt kijken moet hij daar ook tevoorschijn komen. Lukt het daar wel om terugkijken te activeren?

Zo nee, wil je de app dan eens opnieuw installeren? Benieuwd of dat de oplossing is. 


Reageer