Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ondanks dat ik de stappen heb gevolgd van andere topics (reset, software herinstallatie, andere HDMI poorten) kan ik op geen enkel tv kastje in huis de functie terugkijken gebruiken. Beeld blijft op zwart, geluid niet hoorbaar terwijl de video balk blijft doorlopen.
 

Wat is hiervoor de oplossing? 

Hoi @HarmenCel en welkom op het forum! Super dat je de reset van de ontvanger al geprobeerd hebt. 😄 Jammer dat het niet geholpen heeft, maar zou je dan de Experia Box willen herstarten door hem van de stroom te halen, twee minuten te wachten en weer aan te sluiten? Ik ben benieuwd of terugkijken het daarna wel weer op alle ontvangers doet. 


Sinds vanmiddag werkt het weer. Ik had de KPN Box in de meterkast als hub ingesteld. Een andere router fungeerde als hoofd router. Blijkbaar kunnen de nieuwe media kastjes van KPN hier niet mee overweg. Wel TV, maar niet het terugkijken.  Na het pluggen van de LAN-kabel direct in de KPN box, deed het terugkijken het weer. 


Dat klopt. Helemaal. Op zich kan je met een eigen router bijna alles helemaal naar wens instellen behalve de tv. Maar daar valt weinig verder aan in te stellen.


Vreemde is wel dat tv data we doorkomt via een andere router maar het terugkijken niet. Dat is voor mij nog een raadsel. Achfijn, het werkt :-)


Fijn dat je de oplossing al gevonden hebt en bedankt voor het terugkoppelen! 🙂 


Reageer