Skip to main content

Het is weer zo ver: na alle troubles van series niet kunnen opnemen en afspelen komt er vanavond weer een vervolg.

Ik wil een aflevering van Flikken Maastricht uitgezonden rond half 9 terugkijken en raad eens:

Het programma kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk.

"Probeer het later nog eens".

Wanneer dan, KPN?Als ik 80 ben en mijn abonnementsgeld niet meer kan betalen?
Of krijg ik vanwege alle gemiste tvkijktijd korting op mijn abonnement bij jullie?
Het abonnement op tv is pas verhoogd, mede om de "kwaliteit te blijven waarborgen".

Hoort de ellende rondom NPO extra, opgenomen programma's niet kunnen terugkijken, gewone programma's niet kunnen terugkijken ook bij die kwaliteitsverbetering??
IK krijg er langzamerhand een punthoofd van…..

Er was wat mis inderdaad op NPO extra, had gisteren een paar keer de 400 melding te pakken.

Ik zat uit verveling een paar afleveringen van Zeg een AAA te kijken en werd een keer of 5 uitgegooid.

Maarja, nog een maandje, dan gaat de kabel er in, kijken of dat geen problemen geeft.😁


Het lijkt erop dat NPO Extra op 30 mei inderdaad problemen had. De problemen waren diezelfde avond nog verholpen. Als het goed is, kun je nu weer probleemloos terugkijken, @Hansie64!


@Denise_ Fijn dat de problemen nog dezelfde avond zijn opgelost. Nog fijner zou het zijn als er iets preventiefs wezenlijks aan deze problemen wordt gedaan. Op deze manier is het altijd achteraf praten en constateren dat "iets is opgelost"…

Excuses voor al deze ergernissen van de kant van KPN zie ik ook nooit verschijnen, laat staan een tegemoetkoming in welke vorm dan ook.

Als ik als klant een artikel bestel en toegestuurd krijg en het deugt niet, krijg ik of mijn geld terug of een wel deugdelijk artikel. Voor de betaalde diensten bij KPN gelden blijkbaar andere "regels".

 

NO CURE? NO PAY!


We doen ons best om alles zo goed mogelijk te laten werken. Helaas kan een storing nou eenmaal voorkomen. Ik snap dat het vervelend is. En ik snap je vraag naar een vergoeding. Ik kan je die hiervoor alleen niet aanbieden.

Problemen hebben met het terugkijken van programma's op NPO Extra is maar een klein deel van de diensten. De andere delen heb je nog wel kunnen gebruiken. Als het hele televisie platform eruit ligt, wordt het een ander verhaal. Dan heb je bij een storing van meer dan 12 uur recht op een vergoeding.