Skip to main content

Al weer sinds een paar dagen werkt het terugkijken naar NPO Politiek en een paar andere zenders niet goed. In de voorbije weken is dit vaker opgetreden.

Momenteel kan ik niet naar behoren terugkijken naar programma's die een paar uur oud zijn.

Als ik via de programmagids kies voor terugkijken van een tijdvak van NPO Politiek, dan krijg ik een programma in beeld, maar de voortgang meter staat dan direct op het eind. Ik kan niet heen en weer spoelen, of terug naar het begin gaan. Ik heb ook geen idee waar in het programma ik ben omdat de teller standaard op het eind staat.

Het is moeilijk te beschrijven wat er mis gaat, maar het is onmogelijk om door de tijd te navigeren.

Het is bijzonder hinderlijk omdat ik bij het terugkijken op een willekeurig moment van de uitzending terecht kom en maar moet afwachten wanneer datgene wat ik wil zien voorbij komt.

Bij de meeste andere zenders gaat het gewoon goed, maar sommige andere hebben hetzelfde euvel.

Kennen anderen dit verschijnsel ook?

Beste @makzzz, dit is rot 😞. Ik wil dit graag doorgeven en ben benieuwd bij welke andere zenders je hier nog meer tegenaan loopt. Zou je ook data/tijdstippen kunnen noemen van welk programma je dan probeert terug te kijken? Dan kunnen de collega’s met je meekijken. Bijvoorbeeld NPO politiek wordt in blokken van 2 uur uitgezonden. Als jij zo'n blok van 2 uur wilt terugkijken, dan begint ‘ie bij het begin (denk je), maar het schuifje staat op het einde? Je moet dus maar gaan kijken en hopen dat wat je ziet ook datgene is dat je wilt zien, begrijp ik dat zo goed? Ervaar je dit om al je ontvangers (indien van toepassing)? En heb je de ontvanger al eens een ‘frisse start’ gegeven via de instellingen?


ik zie dat je nog niet gereageerd hebt weer: hoe staat het er nu voor? Ik had je gegevens er ook even bij gehaald, maar zie geen abonnement op het adres dat je in je forumprofiel hebt staan: kan het zijn dat deze gegevens verouderd zijn?


Hoi Marcia,

Sorry voor de vertraging. Momenteel werkt alles weer naar behoren, dus ik kan je helaas - of gelukkig! - geen voorbeelden geven waar het mis gaat.

Ik zal even kijken naar mijn profiel, ik ben inderdaad verhuisd, maar ik wist niet dat ik dat apart in mijn profiel zou moeten opgeven…

Bedankt en prettig weekend,

 

Max


Ik heb mijn profiel aangepast, ik blijf het wat vreemd vinden dat Mijn KPN en het Forum verschillende profielen hebben.


Top! Fijn ook om te lezen dat het probleem voorlopig wel opgelost lijkt.

 

Je kunt ook een forumaccount hebben zonder dat je daadwerkelijk klant bent bij KPN. Het enige dat je nodig hebt, is een e-mailadres. Als je wél klant bent, maak je doorgaans gebruik van hetzelfde e-mailadres voor zowel MijnKPN als het forum, maar het hóeft dus niet. Vandaar dat dit niet één op één over wordt genomen. En vanwege de AVG mogen wij niet jouw gegevens opvragen op basis van jouw e-mailadres.Â