Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik KPN met de TV+ app op De TV-ontvanger. 

Helaas kan je VRT niet terugkijken (kon wel bij Ziggo maar dat terzijde). Gelukkig kan je de VRT wel opnemen dus dat heb ik gedaan. 

Het blijkt dat ik de opnames alleen via het de TV-ontvanger kan terugkijken, maar niet op mijn iPad of mijn slimme TV met Android TV 11 (zelfde versie als op de TV-ontvanger) en KPN-app. Als ik op de iPad of TV wil kijken krijg ik de melding uit de bijlage.

Waarom kan ik opnames van de VRT uitsluitend op de TV-ontvanger bekijken?

Opnames van de NPO-zenders kan ik wel op de iPad terugkijken na opname

Hoi @JakoV, opnames van sommige zenders kunnen alleen via de tv-ontvanger teruggekeken worden. Voor die zenders hebben we geen overeenkomst met die zender om dat via een app te laten bekijken. 

Via de app kan je ook niet alle zenders kijken die je op de tv-ontvanger kunt zien, om dezelfde reden. Op onze website kan je zien welke zenders je waar kunt bekijken: zenderoverzicht.


Dag Jasper,

 

Jammer! De iTV-App op mijn Slimme TV werkt prima, dus het leek me handig om alleen die te gebruiken. 

Nu moet ik het kastje er nog bijhouden voor terugkijken van opnames van de VRT, maar dat overleef ik wel 😉

Overigens staat op de genoemde pagina niet vermeld waar je je opnames kan bekijken...


Gelukkig overleef je dat, anders zou het wel heel gek zijn natuurlijk 😉

Waar je opnames van kunt zien staan daar inderdaad niet bij, het geeft meer een globaal beeld dat je niet alles overal kan zien. Ik zal wel een verzoek doen om te kijken of het toegevoegd kan worden.


...