Skip to main content

Sinds een aantal weken hebben wij wisselend last van een storing waarbij we geen opnames kunnen terugkijken, zowel via het opnamemenu als via de gids. Het probleem doet zich voor op beide ontvangers. 

we krijgen dan diverse foutmeldingen: de opnames kunnen niet geladen worden of hij springt er direct uit met een andere code.

Ik heb al geprobeerd om de ontvangers terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar dit had helaas geen effect op de storing.

Weet iemand wat de mogelijke oplossing kan zijn?

Definitieve oplossing heb ik niet. Maar kijk hier maar eens….. 

 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234


Hey @JudithR, welkom op ons Forum!

Zoals je misschien hebt gelezen in het topic over het nieuwe tv-menu uit de reactie van @An-DH zijn er verschillende problemen met het nieuwe tv-menu. Dit is bekend bij de ontwikkelaars en zij zijn bezig om dit te verhelpen. Houd vooral het eerder genoemde topic in de gaten voor eventuele updates.


Wanneer gaat KPN dit oplossen. Inmiddels ruim 2 maanden veel last van storingen. Opnames laden niet, bij terugkijken bevriest het beeld of stopt gewoon,  hele menu reageert erg traag. Nog steeds geen oplossing. Ik overweeg om over te stappen als de oplossing nog lang op zich laat wachten. We betalen genoeg maandelijks. Dan mag je verwachten dat het werkt. 


Nou precies, ik denk er net zo over. Als ze weten dat er problemen zijn, laat de klant dan niet de hoofdprijs betalen en kom met een vergoeding of een oplossing.


Ja hoor gaan we weer storing bij laden van je opnames pfff


Ik zie hier dat dit probleem, dat zich ook bij ons voordoet, al maandenlang bestaat. KPN doet zich er vanaf met allerlei kat met een U verhaaltjes. Storing, apparatuur, opgelost (maar niet echt) etc. etc. Daarnaast is de servicedesk niet of nauwelijks te bereiken - als ze al open zijn. Ben het helemaal eens met de schrijvers. Wel (heel) duur betalen maar een goed product of service leveren, vergeet het maar!